עמרי גליקמן, סולן להקת התקווה שש, הופיע עם להקתו באחד משידורי “האח הגדול", שהמפיקה הראשית שלו היא, הפלא ופלא, אשתו של הסולן, עמית גליקמן.

התקווה 6 (צילום: אוהד רומנו)
התקווה 6 (צילום: אוהד רומנו)

> אמיר חצרוני הפסיד בתביעה נגד פייסבוק ואולץ לשלם לה 30 אלף שקל. הטענה שלו כאילו נחסם שלא כחוק בגין מה שפייסבוק הגדירה כ״פרסומים המכילים דברי שטנה״ נדחתה.

חצרוני, מה יעשו עכשיו העוקבים?
“אכן, הפסדתי במשפט. אני סבור שבית המשפט טעה ואני מערער לעליון. הטעות היא לכל אורך הדרך ובמיוחד הקביעה הבלתי מתקבלת על הדעת שפייסבוק רשאית להמשיך להחזיק במחשביה את כל ההתכתבויות הפרטיות שלי שלא פורסמו בשום צורה פומבית ובוודאי לא עברו על שום כלל, וגם רשאית שלא לתת לי עותק של ההתכתבויות הללו. העליון, כאמור, יחליט".

אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)
אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)

> מימי לוזון, מומחית לבריאות העור, זכתה לכבוד גדול כשנתנה ראיון ל"ווג" בריטניה על סודות הטיפוח של הכוכבות הבינלאומיות שעליהן היא אחראית: מג׳יג׳י ובלה חדיד ועד קאיה גרבר, אירינה שייק ושרה סמפאיו, שכולן נהנות מטיפולי הפנים שלה.
למרות הקורונה והמשבר בענף המסעדנות, אהובה תורג׳מן, מנכ"לית קבוצת BBB, חגגה השבוע פתיחת שלושה סניפים חדשים של רשת בורגרים, בהשקעה הנאמדת ב־2 מיליון שקל: בקניון עזריאלי בעכו, ביישוב עלי זהב שבשומרון ובמתחם “מבנה" בעיר אופקים.

מימי לוזון (צילום: יניב אדרי)
מימי לוזון (צילום: יניב אדרי)

אהובה תורג'מן (צילום: רמי זרנגר)
אהובה תורג'מן (צילום: רמי זרנגר)

ולסיום הבהרה והתנצלות: לפני שבועיים פרסמתי אייטם על איש העסקים סיימון לבייב, שבו נפלו מספר פגמים. סיימון ישב בכלא על טעות שעשה בהיותו בחור צעיר, שילם על כך את חובו לחברה כמו כל אדם שמורשע בבית משפט. בכתבה נטען כי לבייב הורשע בהונאת נשים, אך מבדיקה נוספת שערכתי התברר כי מדובר באי־הבנה שהגיעה לידיי ואני מצרה על כך.