מעיין אדם מדברת על הפסקת העישון (צילום מסך אינסטגרם)

לפני מספר ימים קראתם כאן ב-TMI כי המגישה מעיין אדם החליטה להתוודות בחשבון האינסטגרם שלה קבל עם ורשתות חברתיות ולחשוף את מה שניסתה להסתיר במשך שנים- שהיא מעשנת כבדה המסיימת יותר מקופסא ביום. את העובדה כי החלה לעשן בגיל 14 חשפה אדם בסטורי וגם סיפרה שניסתה לא פעם להפסיק את ההרגל המגונה, ואף הבטיחה לבן זוגה החדש כי תיגמל.

אז האם האהבה תצליח לעשות מה שלא הצליחו רבים? כבר מזה כחודש שמעיין אדם חובקת אהבה חדשה וזוגיות טרייה עם איש העסקים והח''כ בדימוס יובל צלנר ונראה כי הזוגיות החדשה כל כך חשובה לאדם, והעניקה לה כוח רצון לעשות את השינוי המיוחל. אמש לפני השינה, היא עשתה את הצעד הראשון והשליכה את קופסת הסיגריות שלה לפח, במטרה לפתוח את השבוע נקייה מסיגריות.

"מגייסת את כל האומץ שבי": זה הדבר שמעיין אדם הסתירה מכם ומתביישת ממנו- לחצו כאן

מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את בוקר הגמילה הראשון שלה היא פתחה בשעות המוקדמות בדרך לאולפנים ותיעדה את עצמה נוסעת ברכב, שותה קפה וכל זה ללא ההרגל שכל כך הייתה רגילה לו לצד זאת. בחמש וחצי בבוקר אדם עוד טענה כי היא "ממש אחלה" אך לאחר צילומי התוכנית של ניב רסקין בתחושות קשות היא כתבה  "אני כבר לא אחלה,  ממש לא אחלה, אני רוצה סיגריה, אכלתי את כל מגש הירקות שאמור להיות הכיבוד לאורחים של תוכנית הבוקר. סיימתי אותו לבד. איזה גיהנום אלוהים" והוסיפה "גם התנהגתי בחוסר סבלנות ודיברתי בטון לא נעים למעצב השיער כי השביל לא יצא ישר". אז מה אתם אומרים? היא תצליח להיגמל או לא? והכי חשוב, עבור מי השינוי המשמעותי?