התמונות שנפרסו באתרי החדשות וברחבי האינטרנט על הלווית הענק של הרב דוד סולובייצ'יק שהלך לעולמו בגיל 99 והוציא לרחובות כ-10 אלף משתתפים שהפרו את הנחיות הקורונה, הצליחו להרגיז רבים בתעשיית הבידור. בין המתרעמים על ההלוויה ההמונית גם המנחה שלא מפחד להביע את דעתו בשום שלב, אייל ברקוביץ'. 

ברקוביץ' שיתף בתמונות מהלוויה וכתב ברשתות החברתיות: "יש ימים שאני מתבייש שאני חי פה". לאחר כשעה, ככל הנראה כשקיבל תגובות נגד בנוגע להפנגנות בבלפור, הבהיר ושיתף סטורי נוסף בו כתב: "גם ההפגנות בבלפור מיותר כרגע". 

אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברקוביץ' הוא לא היחידי שהתרעם על ההלוויה ההמונית, גם המעושרת ניקול ראידמן לא יכלה לשתוק לנוכח התמונות וכתבה: "עסקים קורסים, אנשים בלי מקור פרנסה בדיכאון בבית, ילדים ללא מסגרות חינוך. לא יוצאים מהבית, לא נפגשים עם משפחה, לא עם חברים. מה נסגר אתכם אנשים? למה? למה להפר סגר בצורה בוטה כזו? וזה לא רק דתיים! כולם! כמה מסיבות מחתרתיות? כמה אנשים נפגשים בבתים ומפיצים את המחלה? איפה הסולידריות החברתית? איפה האחריות האישית? עם ישראל, השתגעתם? תתעוררו על החיים ומהר! זה לא יגמר ושום חיסון לא יעזור! תיקחו אחריות ותכבדו את ההנחיות! אף אחד מכם לא רוצה להיות אחראי על מישהו שיחלה וחס וחלילה ימות!".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם השחקנית מיה דגן לא אהבה את מה שראתה וכתבה: "מסתכלת על התמונות האלה ופשוט מתמלאת כעס מטורף. זה כבר לא סיפור של פייר, לא פייר. זאת פשוט הפקרות! רשלנות פושעת! הילדים שלנו בבית, אנחנו בבית, לא עובדים כבר שנה! שומרים על ההנחיות. ילדים טובים. אומרים סגר ואנחנו סגורים. כולנו, כל העסקים. ואז ההלוויה הזאת שמתקיימת בלי התערבות של שום גורם. לא משטרה שמתה מפחד מהם, ולא פוליטיקאים שמתים מפחד על הכיסא שלהם. כנראה שמאיתנו, האנשים שומרי החוק, הם לא מפחדים ובטח שלא מכבדים". 

מיה דגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיה דגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם השחקן הבינלאומי ויוצר פאודה, ליאור רז, החליט שלא לשתוק וכתב: "יש לאמא של חבר טוב שלי הלוויה היום בירושלים ואני לא יכול ללכת בגלל ההגבלות".