לזה ממש לא ציפינו, הזמר אייל גולן העלה פוסט מרגש לאשתו דניאל גרינברג. כל זה קורה בתקופה בה גרינברג כיכבה בכותרות פחות אוהדות על כניסתה הצפויה לריאליטי "האח הגדול" ועל ההצעה הכספית הלא גבוהה שקיבלה לריאליטי, לעומת האקסית רוסלנה רודינה ובנוסף על האשמות רבות כי מאז שנכנסה לחייו של הזמר היא הגורם והסיבה לכל הסכסוכים שלו בתעשייה.

כעת עושה הזמר מחווה מרגשת לאשתו, שנאלצת להתמודד עם הכותרות הקשות, רק כי היא נשואה לזמר המפורסם. וכך כתב: "אשתי, כמה את יפה זה לא נורמלי. המבט שלה משדר כל כך הרבה עוצמה וכוח כיאה ללביאה שהיא - אבל היופי האמיתי שלה נמצא עמוק בפנים ובכל בוקר מחדש אני מגלה כמה".

אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)
אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)

"היא נכנסה לחיי לפניי קצת יותר משנתיים וקפצה עמוק לתוך האש והכל למען האהבה שנרקמה בנינו, ויותר מכל החברות האמיתית והכנה. החיים לצדי אף פעם לא היו קלים לסובבים אותי, יש נטייה להסתכל על המעטפת החיצונית ולשכוח את כל מה שכרוך בזה והיכולת שלה להכיל את זה, לעמוד איתנה מול הכל, להתעלם מרעשי רקע, לבחור לא להיפגע ולהיאחז במה שטוב - בבית החם שהקמנו, בחיבור האלוהי בין שנינו ולנטרל הכל למען החיים המשותפים שלנו מעוררים בי כל כך הרבה הערצה". 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

"אהובתי, האמא של הנסיכה הקטנה שלי, שברוב השבוע מתפקדת בבית גם כאמא לארבעה בצורה כל כך מושלמת כאילו נולדת לזה, למרות כל החוזק שאת משדרת לעולם את רגישה ושברירית מבפנים, הנפש שלך עדינה והלב שלך עצום ורק אני יודע כמה. גם כשאת נשברת ומזילה דמעה, כי הבחוץ לא תמיד מקל איתנו ולא יודע את האמת הפנימית שלנו אלא רק ניזון משמועות ודעות קדומות. אני כאן איתך תמיד לעטוף ולהזכיר לך כמה כל מי שמכיר אותך באמת יודע כמה טוב יש לך להציע לעולם. מילאת לי כל מה שהיה חסר, ואני לנצח אעשה הכל שתהיי מאושרת".

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: טל עבודי,צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: טל עבודי,צילום מסך אינסטגרם)