דיירי הבית הוכו אתמול (שבת) תדהמה כשיהודה יצחקוב עזב את הבית בהדחה מפתיעה אבל בטח היו עוד יותר בהלם הערב, כשגילו שמי שיחזור יחד עם כניסת הדיירים השניה הוא המודח הטרי. הדיירים החדשים שיכנסו היום לבית יצטרפו ישר למשימת הצבא בהם נמצאים הדיירים הנוכחים ואילו הדיירים החדשים יהיו ה"טירונים" וישנו בחצר הבית למשך השבוע הקרוב.

אורן אסידו בן 27 | נשוי פלוס 1

אורן אסידו (צילום: מיכה לובטון)
אורן אסידו (צילום: מיכה לובטון)

שף, בעל מסעדה. לעיתים מתעצבן מהר, רצה להיכנס לבית הסגור בעיקר כדי להביא כסף. השתתף בעונה השלישית של משחקי השף ואף ניצח. טוען כי "הבית יותר מדי מורכב חברתית, צריך דבק" והוא יוכל להיות המחבר בין כולם. לדעתו, תום וגל נראים כמו אחים, לגבי רמי ולינור - חושב שפער הגילאים מוגזם. הפחד שלו בבית זה שהוא 'היפר', אוהב לזוז, רגיל להיות בתזוזה ולא יהיה לו איפה להוציא אנרגיות.

דלית דוידוב בת 37 | אמא לשניים

דלית דוידוב (צילום: מיכה לובטון)
דלית דוידוב (צילום: מיכה לובטון)

 יצרנית בגדי ים. מתחילה את היום מוקדם בבוקר ועסוקה בעבודה עד שעה 7 וחצי. פיזית לא בבית כל היום אבל במהלכו היא מקפידה לשמור עם הילדים קשר טלפוני. חוזרת לטקס שינה וישר אחרי זה מתחילה את מטלות הבית, ניקיונות כביסות. המשפט שיאפיין אותה הוא  "הבית שלי זה מוזיאון". מאוד סטרילית, ביקשה כלים משלה ואמרה שלא תאכל מאוכל שכל אחד מכין, לא אוכלת סלט. אוהבת אנשים, אוהבת לדעת מה חושבים עליה אבל אוהבת להשמיע את הדעה שלה. אוהבת להתווכח ולהיות צודקת - לא תגיד גם אם טעתה.

דניאל לוין  32 | רווק

דניאל לוין (צילום: מיכה לובטון)
דניאל לוין (צילום: מיכה לובטון)

עורך דין במקצועו, אבל הנשמה שלו נמצאת בטבע, מדריך סקי ורוכב על אופנועים, חי בתל אביב אבל לא חי חיים רגילים. ברים לא מעניינים אותו יותר מדי או גם מסיבות, לא מעניין אותו סטוצים אבל הראש שלו בעבודה קשה, במשפחה, טיפוס זוגי. קארין לינור נראות מצויין אבל ירצה להכיר קודם את הנפש.

אופיר לוי 48 | גרוש + 3

אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)
אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)

דובר מחוז בשירותי בריאות כללית, הוא מעיד שלמרות שהוא אבא לשלושה ילדים הוא הילד בבית. אוהב לעשות שטויות ודברים של ילדים. רוצה להביא ל"אח הגדול" דרך חדשה להתבוננות לחיים, קצת ממבט של ילד. הוא רוב הזמן ילד טוב אבל כשצריך הוא גם "באד גאי". לא יבוא לבית כאיש שיהיה חבר של כולם, יהיה חבר עם מי שיתן לו יד. 

אלמוג חדד 25 | רווקה

אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)
אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)

שונאת שגרה, עובדת כקצבית למחייתה. עובדת בעסק המשפחתי, עברה בחיים כמה דברים לא נעימים, עזבה את הבית בגיל 14 ולא הייתה בקשר עם אף אחד מבני המשפחה והחברים. עזבה בגלל שהייתה במערכת יחסים ואחרי שלא נתנו לבן הזוג לישון אצלה היא עזבה ולא חזרה הביתה במשך 6 שנים. היום היא בקשר מעולה עם המשפחה. העידה שהיא בקטע של ג'וזי זירה.

נועה יונני 31 | רווקה

נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)
נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)

למדה משפטים, גרה בתל אביב. השתתפה באהבה חדשה, הפעם לא באה לחפש אהבה. שם מצאה את עצמה וגילתה כמה היא עוצמתית, ומצאה כלים למצוא אהבה. יצאה מהריאליטי עם זוגיות שכשלה מהר. מחפשת מחזר, "בן זוג של פעם". מאוד אסרטיבית וקשה, דברים הולכים לאן שהיא רוצה שיילכו, היא מכתיבה את הטון. "האח הגדול רצה שהיא תיכנס כי היה חסר דמות נשית חזקה" והיא באה לשנות את זה. "יהודה הם מסוג האנשים שהיא לא יכולה להחליף איתו חצי מילה. כל דבר שאומרים לו הוא בוכה? שיהיה גבר ויתגבר". בעבר יצאה עם ג'וזי זירה.