בדומה לאילנית לוי ואייל ברקוביץ, גם רוסלנה רודינה, התבטאה נגד הפרת ההנחיות הבוטה של החרדים בהלוויה של הרב סולובייצי'ק בירושלים והעלתה פוסט ברשתות החברתיות עם תמונה מההלוויה וכתבה: "פשוט לא להאמין, מי מנהל את מי כאן? ולמי מקשיבים, התבלבלתי לגמרי". הדוגמנית, שהביעה ביקורת יחסית קלה ביחס לקולגות שלה בתעשייה, חטפה חיצי האשמה מהעוקבים מדוע היא לא מבקרת גם את המסיבות של הסלבס, את ההפגנות בבלפור ואת הפרת ההנחיות של המגזרים האחרים. 

"כואב לי, שורף לי": אילנית לוי כבר לא יכולה לשתוק- לחצו כאן

דניאל גרינברג ואייל גולן שוב מפרים הנחיות- לחצו כאן

רוסלנה רודינה (צילום: איגור אוסדצ'י)
רוסלנה רודינה (צילום: איגור אוסדצ'י)

רודינה, הוציא במהרה בפוסט הבהרה על מה שכתבה ובמהלכו נראה היה כי היא עוקצת גם את דניאל גרינברג שכיכבה לאחרונה בכותרות לאחר שהפרה הנחיות כשחגגה באירועים "מצומצמים" ואף באותו היום בו עלה הפוסט וכך כתבה: "קצת סדר בדברים. אז כן העלתי את הסטורי הקודם ואדגיש גם שההפגנות בבלפור, וגם המסיבות וגם החתונות וכל האירועים למיניהם שמחפשים סיבה למסיבה אז לא אני ממש לא בעד אלה, נגד לחלוטין.

אם אני לא מרשה לעצמי ללכת לאירועים פרטיים מצומצמים, אז גם אתם לא. ואם אני יושבת בבית אז אין סיבה שאחרים יצפצפו ויהרסו את מה שאנחנו מנסים לתקן ולהציל - את החיים של כולנו, ולהחזיר את השגרה שלנו! כל אותם אנשים שחולים, שלא עובדים כבר מעל שנה. כל אותם אנשים שמחכים בבית שכל זה יעבור כדי לחזור להתפרנס כמו שצריך. אז כן, גם אתם תשבו בבית ותעזרו לי ולנו לחזור לשגרה. מקווה שעשיתי סדר בבלאגן ועומדת מאחורי על מה שכותבת כי די נמאס מכל המצב".

זמן קצר לפני פוסט ההבהרה של רודינה, העלתה דניאל גרינברג אשתו הנוכחית של האקס אייל גולן תמונות בהם היא נראית חוגגת עם חברות בארוחת צהריים מפוארת, עם כחמש מחברותיה. על פי ההנחיות כאמור, אדם אינו אמור להימצא בביתו של אחר. 

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)