הקשר של גל גברעם ותום חיימוב בבית "האח הגדול" הוא כבר עובדה בשטח ומרגיש שהם שנים ביחד, אלא שהם עדיין לא פגשו את המשפחות האחד של השנייה והם לעומת זאת, כבר מכירים אותם ממש מקרוב בצפייה בערוץ 26 שפתוח לכל הנשיקות והריבים 24/7. אמו של תום, מלי חיימוב, הגיעה לתוכניתו של קובי מחט ברשת 13 וסיפרה מה היא חושבת על הזוגיות של בנה וגברעם והאם מפריע לה הפרשי הגילים ביניהם.

מחט אמר למלי כי נראה שתום הוא ילד של אמא והיא ענתה לו: "זה לא כמו שזה נראה. המערכת יחסים שלנו היא מאוד טובה, היא יותר חברית. כל מה שלמעשה קורה אצלנו במשרד ואחריו, זה התנהלות של חברות נטו. דאגנו שזה יישאר ככה לאורך השנים. בשנים האחרונות, לאור זה שתום מתבגר ואדון לעצמו, הקשר שנוצר הפך לחברי יותר מכל חבר אחר, גם אצלו וגם אצלי, אנחנו משתפים את הכל. אנחנו עובדים ביחד אז זה בעבודה מדברים המון אבל לא בפן האישי, לאחר יום עבודה ושיהיה כמה שיהיה עמוס, בערב אנחנו חייבים לדבר גם בטלפון".

סערה ברשת: האם גל גברעם בהריון מתום חיימוב? - לחצו כאן. 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

בן זיני שהתארח גם הוא באולפן לצידה של מלי, נתן לקובי מחט הרמה להנחתה כשאמר לו בבדיחות: "הבנות שהוא יוצא איתן, הן בערך בגיל של הבנות שאתה יוצא איתן". אמו של תום הפתיעה ואמרה: "תום תמיד יצא עם בנות שהרבה יותר צעירות ממנו". 

ראינו שכבר שוחחת עם אמא של גל.
"כן הייתה לנו שיחה מאוד נעימה, דיברנו על גל ותום. סיפרתי על גל מתוך מה שראיתי וההתרשמות שלי ממנה הייתה ועדיין, מאוד טובה". 

מלי חיימוב, אמו של תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
מלי חיימוב, אמו של תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)


לצפות בבן שלך מקיים זוגיות אל מול מצלמות, חושף טפח על הבן שלך שלא הכרת. 
"אין ספק שנחשפתי אליו אבל יחד עם זאת בגלל המערכת היחסים המאוד טובה שיש בנינו, אנחנו אפילו מגיעים לשיחות אינטימיות. לא התרגשתי מזה. זה טבעי וזה הכי בסדר שיכול להיות שאני אראה אותם מתנשקים".

בואי נדבר על יהודה. אין שם יחסי אהבה.
"האופי של תום הוא להכיל את כולם, לא משנה מי עומד מולו. יהודה כבר בתחילת הדרך, זיהו שהוא מנסה במילים לא כל כך טובות להתנגח איתו. אני מסתכלת מהצד ועל אף מה שהוא מנסה לגרום, תום לא מתייחס לחצים שהוא שולח לו. הוא לא מגיע לרבדים נמוכים". 

יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)