אנחנו יכולים להגיד שזה הפתעה ורעידת אדמה בביצת הבידור, אבל אז נשקר, כי בהחלט שהיו לכך סימנים מקדימים. הזמרת המצליחה בת ה-17, אלה לי להב וזוכה העונה הראשונה של "נינג'ה ישראל", יובל שמלא, נמצאים בתחילתו של קשר רומנטי ולפי מקורבים להם, זה נראה הכי רציני שיש. 

נסביר כי לא הופתענו לאחר שלהב פלרטטה בזמן האחרון עם שמלא, כשזה שיתף בתמונות שלו מצילומי התכנית "נינג'ה ישראל" והיא הגיבה לו בלבבות ובשאגה המוכרת שמאפיינת אותו כל כך, רגע לפני שהוא עולה על אחד המתקנים במהלך המסלול. 

יובל שמלא, אלה לי להב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל שמלא, אלה לי להב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזוגיות החדשה, שנחשפה לראשונה בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" מגיעה חודשים ספורים לאחר ששמלא נפרד מבת זוגתו בשנה וחצי האחרונות, עמית תורג'מן, וחזר למעגל הרווקים. כמובן שתואר "הנינג'ה" והעונה החדשה שתגיע לסיומה במוצ"ש הקרוב, מעלים לו את המניה בקרב רווקות ישראל. שמה של אלה לי נקשר בכמה שמות, ביניהם גם חברה הטוב שהשתתף איתה ב"כוכב הבא לאירווזיון", אור ברוקמן

אלה לי להב (צילום: יח''צ FIX)
אלה לי להב (צילום: יח''צ FIX)

מלבד השמועות הללו, אלה לי להב גם התמודדה עם שאלות רבות בנוגע להעדפותיה המיניות וסיפרה לא פעם כי אינה מגדירה את עצמה לכאן או לכאן וכי היא מתאהבת באישיות ואופי. רק נגיד שלשמלא בהחלט יש אופי ובנוסף גם כמה קוביות. ב-TMI אוהבים את החנון שיק. שיהיה בהצלחה!

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אלה לי, מסר: "אין תגובה".