דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מי את?
דנית ליבנת, בת 32 (משום מה באתי לומר 28 – חלום שלי), עורכת דין, גרה בתל אביב, רווקה + 1 (ג׳ינג׳ר, היצור הכי מדהים וקסום בתבל). גיליתם אותי כשהתחתנתי מול כל המדינה עם בחור שאני לא מכירה - חוויה מדהימה שלא אשכח לעולם.

כמה פוסטים את מעלה בשבוע? 
“פוסטים – אחד בממוצע בשבוע. סטוריז? או־ווה. אני מעלה כ־15 סטוריז ביום. אני נהנית מזה. גם כשהייתי אנונימית העליתי המון סטוריז. אף פעם לא הייתי בן אדם פרטי ואני אוהבת לשתף. בעבר העליתי יותר פוסטים, היום הפוסטים נהיו יותר מחושבים אצלי כי זה לא כמו הסטוריז שנעלמים אחרי 24 שעות. זה נותר בדף, ויש יותר צופים מבעבר“.

האם האינסטגרם זה הדבר הראשון שאת פותחת בכל בוקר?
“השלישי. קודם כל, אני בודקת שלג׳ינג׳ר יש דופק. אחר כך אני בודקת את הוואטסאפ כדי לראות אם משפחה וחברים קרובים שלי חיפשו אותי או הגיבו על הודעה שלי. ורק אז אני עוברת לאינסטגרם – שאי אפשר איתו ואי אפשר בלעדיו“. 

%86 מהעוקבים אחרייך הם נשים. איך את מסבירה את הפער?
“המון נשים הזדהו עם הסיפור שלי ב׳חתונמי׳, זה גרם להן לעקוב, והן נשארו כי אני מעלה המון תכנים על עוצמה נשית, רווקות וגם תכנים שאולי מתאימים יותר לנשים כמו אופנה, טיפוח, לפעמים מהמטבח. אני מאוד אשמח אם יצטרפו יותר גברים, ובטח כאלו שמספיק אמיצים כדי להשתתף בפינת השידוכים שלי“.

האם בחורים מתחילים איתך באינסטגרם? 
“כן, זו עוד פלטפורמה להיכרויות, אז למה לא להשתמש בה? אני בעד כל פלטפורמה שניתן להכיר דרכה, בטח בקורונה. ובטח שאני מוכנה לצאת עם בחורים שמתחילים איתי באינסטגרם. למה לא? לא מזמן יצאתי עם בחור מקסים שאין סיכוי שהייתי פוגשת אותו במקום אחר אם הוא לא היה שולח לי הודעה באינסטגרם. אני גם ממש מעריכה את האומץ של מי שעושה את זה“.

האם את עוקבת אחרי אמיר זהבי, מי שהיה המשודך שלך ב“חתונה ממבט ראשון“?
“אמיר ואני לא עוקבים אחד אחרי השני, ואני אשמח לדעת שהוא מצא אהבה, שהוא מאושר. הוא בן אדם טוב, אכפתי, מכיל וחם, ואני בטוחה שבת הזוג שלו תהיה מאושרת. תמיד זה נשמע מוזר שאני מדברת עליו ככה, אבל זו האמת. ראיתי דברים שלא שודרו, ואני עומדת מאחורי כל מילה, למרות הסיפור הכואב שלנו“.

האם את חושבת שאת נמצאת ב־15 דקות התהילה שלך או שהן יימשכו מעבר לכך?
“15 דקות התהילה שלי חלפו מזמן. בכל זאת, הקורונה עשתה את שלה. לא היו השקות ואירועים שמי שמתפרסם זוכה להשתתף בהם. אבל אני גם ממש בסדר עם זה. יש לי את קהל העוקבים הנאמן שלי באינסטגרם שאני מאוהבת בו. אני משתדלת לנהל איתו שיח שוטף למרות שאני אחת, והם עשרות אלפים“.

דנית ליבנת, אמרי זהבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך: קשת 12)
דנית ליבנת, אמרי זהבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך: קשת 12)