חוץ מהצגת יכולות מרשימות במעבר בין חבלים וקפיצה על קפציות, הגברים של התכנית "נינג'ה ישראל" גם מציגים גזרה נאה ובהחלט אי אפשר להתעלם מזה ואנחנו גם לא רוצים. לאחר שנים של החפצת נשים, הגיע הזמן שתהיה תכנית אחת בטלוויזיה שתיתן לנו פייט חזרה. אז מי הגבר הכי שווה של העונה השלישית של "נינג'ה ישראל"? תחליטו בעצמכם. 

1. יובל שמלא

איך אפשר להתעלם מזוכה העונה הראשונה של "נינג'ה ישראל". הנינט של הפורמט הצליח לחדור ללב הצופים והצופות עם דיסוננס של צניעות ומשקפיים של הארי פוטר, אל מול שאגות הקרב רגע לפני שהוא עולה על המכשול הבא. מאז הניצחון בעונה הראשונה שמלא הפך להיות דמות שמסמלת הצלחה וכידוע, עם ההצלחה מגיעות גם האפשרויות. אז אחרי שנפרד מחברתו בשנה האחרונה, עמית תורג'מן, כעת הוא נאלץ להתמודד עם שמועות על זוגיות עם הזמרת המצליחה, אלה לי להב. מה רע לו בחיים?

יובל שמלא (צילום: עודד קרני)
יובל שמלא (צילום: עודד קרני)

2. גיל מרנץ

טוב זה אובייס שהוא יכנס לרשימה ולא רק בגלל שהוא זוכה העונה השנייה של "נינג'ה ישראל", אלא בעיקר בגלל שיש לו סקס אפיל ברמות הכי גבוהות. הזקן המחודד והשיער המוהיקני, העגיל שמתנדנד לו על אוזן שמאל, שנותן לו את הלוק של רוק סטאר אמיתי ואין ספק שגם הקעקועים ומבנה הגוף הרחב מוסיפים לו עוד כמה נקודות. גם סיפור הילדות שלו, שמדבר על הסתבכות עם החוק וההצלחה של חזרה לתלם, מוסיפים לו לאופי שלם ועגול. 

גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)
גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)

3. אריאל בן עטר

הרבה לפני שהוא הגיע ל"נינג'ה ישראל", הוא היה דוגמן מצליח, בודי בילדר וכוכב אינסטגרם עם מעל ל-200 אלף עוקבים. בן עטר אמנם לא הגיע לשלבים מתקדמים של הפורמט ונפל כבר בשלב המוקדמות כשנפסל לאחר שחזר אחורה, אך ללא ספק מגיע לו קרדיט כאחד הגברים השווים שעלו על מסלול הנינג'ה ונתנו לנו רגע של נחת - אם לא בביצועים, אז לפחות מהמראה.

4. גור ארד

אחד ההפתעות הנעימות של העונה הוא האיש הזקוף בתבל שלא מפסיק לחייך. מאחורי החיוך המתוק והתמים, מסתתר בחור עם עבר בעייתי של ילד שהסתבך רבות עם המשטרה, עד שהחליט לקחת את חייו בידיו. מלבד החיוך התמידי והזקיפות מעוררת ההשראה, ארד נתן במהלך העונה פייט רציני לכל המתמודדים הוותיקים והגיע עד לחלק האחרון של הגמר הגדול. מחכים לראות אותו מזדקף כל הדרך עד לבאזר.

גור ארד, נינג'ה ישראל (צילום: עודד קרני)
גור ארד, נינג'ה ישראל (צילום: עודד קרני)

5. אלון פרבר

יכול להיות שהוא מוכר לכם יותר כ"ידיד של בר זומר", אבל מלבד זה פרבר הוא גם חבר נבחרת ישראל בסקי מים, מתמחה בעריכת דין ורווק. השילוב של החליפה המעונבת של בתי המשפט, יחד עם המגניבות של הסקי והטיפוס עושים את שלהם. פרבר שנראה כמו ילד טוב ירושלים רק עם גוף של אל יווני, הצליח להגיע כמעט עד הסוף, לחלקו הראשון של הגמר, שם נפל מהרשת. ב-TMI מקווים בשביל בנות ישראל שיצליחו לתפוס אותו ברשת שלהן. 

View this post on Instagram

A post shared by Alon Ferber (@alonferber)

6. טל סיקסיק

הוא אולי חבר בלהקת "הייפ" הפחות מוכרת, אבל אין ספק שהוא הצליח למשוך את תשומת הלב ב"נינג'ה ישראל". לא רק שיש לו קול יפה ותלתלים מתוקים, הוא גם יודע לטפס על קירות ויש לו גוף חטוב, שזה כמובן תנאי כניסה חשוב לרשימת השווים של הנינג'ה. סיקסיק אמנם נפל למים בשלב המוקדמות, אך הצליח להעפיל עד לשלב הראשון של הגמר, שם נפרד מאיתנו, עד העונה הבאה. אנחנו עדיין לא משתחררים מהצ'ארם שהוא השאיר על המסלול.

7. יוסי בן יוסף

מלבד זה שיש לו שם של מותג, יוסי בן יוסף שזכה פעמיים באליפות ישראל בטיפוס, סומן כהבטחת העונה שעברה ובהחלט נשף לשמלא בעורף, אלא שרגע לאחר שלחץ על הבאזר שזיכה אותו במעבר לשלב השני של הגמר, התברר כי בן יוסף נפסל. יוסי חזר לעונה שלישית שהוא חדור מוטיבציה לנצח, יחד עם חידוש מרענן של זקן צרפתי שהפך אותו מילדון לגבר גבר צעיר. 

יוסי בן יוסף (צילום: צילום מסך קשת 12)
יוסי בן יוסף (צילום: צילום מסך קשת 12)

8. הראל דודסון

הוא לנצח ייזכר כמי שהצליח לעבור בפעם הראשונה את המגה קיר בעונה שעברה ולגרוף עשרת אלפים שקלים לכיסו. רותם סלע השוותה אותו לנועם טור ויש בזה מן האמת. תלתלי הזהב עם החיוך המבויש והבגרות של דוידסון עושים את שלהם. הוא שילוב של החיבור לרוח יחד עם גוף אלוהי, מי צריך יותר מזה? 

הראל דודסון (צילום: עודד קרני)
הראל דודסון (צילום: עודד קרני)

9. אור מיניאלי

הוא אחד המשתתפים שמקפידים ומגיעים בכל עונה מחדש כדי לחצות את הגבולות של עצמו. מיניאלי אמנם צעיר אך הצליח להתברג השנה למצעד השווים של "נינג'ה ישראל" בזכות ההצלחה שהביאה איתה מעריצות וגם כמה זיפים חדשים על פניו שהפכו אותו לגברבר צעיר. בעבר הוא יצא עם כוכבת הרשת נועה כהן והיום הוא לגמרי רווק. תקפו!

אור מיניאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור מיניאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

10. אדם מלכי

אפשר להכריז עליו כ"ילד הרע" של "נינג'ה ישראל". המועמד הכי שחצן של הפורמט, לא הצליח להביא תוצאות ברגע האמת. בעונה הראשונה הוא נפל כבר בשלב המוקדמות, בעונה השנייה הוא נפל בשלב החצי הגמר ובעונה הנוכחית הוא נפל שוב בשלב חצי הגמר, לאחר שקיבל הזדמנות שנייה בסיום שלב המוקדמות. מלכי, בעל מתחם נינג'ה, חזר העונה עם שיער מחומצן וגוף חטוב מתמיד ואמנם לא הצליח לעמוד בהבטחותיו, אבל גרם לנו הנאה רבה בלראות אותו על המסלול. 

אדם מלכי (צילום: צילום מסך קשת 12)
אדם מלכי (צילום: צילום מסך קשת 12)

11. אסף גורן

בעונה הקודמת הוא ניצח את מקצה ה-VIP והחליט העונה הנוכחית להתחרות יחד עם כולם במקצה הרגיל. גורן אמנם לא הגיע לשלבים מתקדמים אבל אין ספק שהוא דמות מעוררת השראה. מלבד גוף של אל עם גוון עור שזוף כמו שאנחנו אוהבים, יש לו גם את המיוחדות שלו שכוללת את הפאות הארוכות וכיפת נחמן. 

אסף גורן (צילום: עודד קרני)
אסף גורן (צילום: עודד קרני)

12. נתאי הדר

שמו של מתמודד הנינג'ה הזה אולי מוכר לכם יותר בשבוע האחרון, כי בעונה הנוכחית של התכנית ההפקה בחרה שלא להבליט אותו וקמה מחאה ברשת על כך. הדר הצליח בחלקו הראשון של הגמר לעקוף את מרנץ בזמנים, אך משיקולי זמן בעריכה, החליטו להראות תקציר של 30 שניות בלבד ממסלולו. הדר הוא רק בן 17 אבל יש לו אופי של מצליחן ואנחנו עוד צופים לו גדולות. 

נתאי הדר (צילום: עודד קרני)
נתאי הדר (צילום: עודד קרני)