יחזקאל בגדדי, המתמודד הרעשני והחד־פעמי שבילה שבוע בלבד בבית “האח הגדול", טוען שמפיקי התוכנית הורידו את תעודת הזהות המרשימה שלו מערוץ היו־טיוב של התוכנית.
בגדדי, רק ביבי יכול?
“תחקרי למה הורידו את תעודת הזהות שלי מהיו־טיוב. לא נתנו לי במה כמו שנתנו לאחרים. הם מפחדים שאדבר נגד ביבי ומצביעיו".
רק שמרשת טוענים מנגד כי סרטוני תעודות הזהות של כלל דיירי בית “האח הגדול" הוסרו מיו־טיוב בגלל ענייני זכויות יוצרים. “ניתן לראות את תעודות הזהות של כולם, ללא יוצא מן הכלל, באתר של רשת 13", נמסר. “כל נושא תעודות הזהות לא קשור לבגדדי".
בגדדי, ברשת אומרים שזה לא אישי. מה דעתך?
“אני קובל על כך שיו־טיוב הוריד לנו את תעודות הזהות. זוהי דיקטטורה. מה הסיבה שמורידים את זה? בגלל שדיברתי על השחיתויות של נתניהו, או בגלל שדיברתי על העבירות שעושים עדות המזרח וממלאים בתי כלא. תפרסמי את זה. נראה אותם. שילכו לקיבינימט. בדף של ‘האח הגדול' בפייסבוק, מאות מקללים ומשמיצים אותי. 99% מזרחיים וצרפוקאים. זה רק ממחיש שכל מה שאמרתי עליהם בתעודת הזהות אמת לאמיתה".
מי הזוכה שלך בעונה הזו?
“זהבה בן".
זו שכינית בשם “רמאדה", כלומר אפר. אולי זה הזמן להתנצל בפניה. בכל זאת מיליונרית בפוטנציה?
“רמאדה זה כינוי לבנאדם דיכאוני. אני אוהב את זהבה ובטוח שהיא תזכה במקום הראשון. קבענו, כשהיא יוצאת אני מגיע אליה הביתה ומלמד אותה לאפות".

בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

>איציק דוד, פעם דוידוביץ', שלח מכתב התראה לפני תביעה לאדוה דדון וחברת החדשות של ערוץ 12 בעקבות סדרת התחקירים שלפיה הונה לכאורה אנשים במצגי שווא כשמאחוריו פשיטות רגל רבות.
דוידוביץ', על מה האיום בתביעה?
“לפני ארבעה חודשים דדון נכנסה ללא אישור עם צוות צילום של ערוץ 12 למשרד public line pr. היא הטיחה בי האשמות שווא, תוך כדי שהיא מאמצת גרסה של גורם שלישי. הסברתי לה שהנושא בהליך משפטי ויתברר כלא נכון. יש כאן הוצאת דיבה ולשון הרע למרות הדרישה שלי להמתין להחלטת בית משפט. הנזק שנגרם לי יפורט בתביעה".
מחברת חדשות 12 נמסר בתגובה: “אנחנו עומדים מאחורי התחקיר במלואו. תחקירי הנוכלים עם אדוה דדון ימשיכו לעמוד באומץ מול אנשים שעוקצים ומשאירים ישראלים תמימים ללא כספם".

אדוה דדון לאחר התקרית (צילום: אינסטגרם)
אדוה דדון לאחר התקרית (צילום: אינסטגרם)