אקי אבני נדרש להעלות 15 ק"ג כדי להתאים לתפקיד בסדרה בכאן 11.
היי, אקי. 15 ק"ג לא הולכים ברגל.
“אני עושה תוכנית אימונים עם מאמן כושר, דודו ששון, שהיה מר ישראל. אנחנו עובדים גם על איך להעלות את המשקל מבחינת טונוס שריר, ואולי אני ארוץ גם למר ישראל מתישהו".
מה שם הסדרה? שאזמין כבר הקלטה בממיר.
“לגבי הסדרה, את מוזמנת לפנות לכאן 11. אני לא מגיב בנושא".
תקופת הקורונה לא עושה חשק לעוד ילד עם אשתך ניקול מילר?
“לא. סיימנו. מספיק".

אקי אבני (צילום: Mathew Simon)
אקי אבני (צילום: Mathew Simon)

>בעולם ההייטק והנדל״ן, חיזוק משמעותי לפארק עתידים בתל אביב. גלעד רבינר, 40, מונה למנהל השיווק והמכירות של הפארק. רבינר שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל הנכסים של קבוצת הכשרת הישוב. במסגרת תפקידו הנוכחי יעבוד רבינר תחת שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב בשש השנים האחרונות.

גלעד ריברנר (צילום: יח''צ)
גלעד ריברנר (צילום: יח''צ)

>חברת הצבע נירלט גייסה את קובי מאור ובחרה בו לפרזנטור של החברה. בקרוב הוא גם צפוי לארוז מזוודה לאי בודד כמשתתף ב"הישרדות VIP".

קובי מאור (צילום: מאור נורדמן)
קובי מאור (צילום: מאור נורדמן)

>ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, נבחרה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של לוריאל פריז בישראל ותשמש כיועצת הסברה בתחום טיפוח העור בכלל, והאנטי־אייג'ינג בפרט.

>אומנם הנשיא היוצא דונלד טראמפ לא נכח בטקס העברת השלטון והשבעתו של ג'ו ביידן לנשיא ארצות הברית אבל יועץ התקשורת צבי וילדר הצליח לחבר ביניהם ורכש לאחרונה מיצג של תמונה משותפת של טראמפ וביידן, שעליו חתומים שניהם.

>הדוגמנית וכוכבת הרשת מורן אייזנשטיין יוצאת בקמפיין ל"עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה" ושוב מראה לכולנו איזו נשמה אמיתית היא.
במסגרת הקמפיין פונה מורן אל הקהל בבקשה לרכוש ממיטב המוצרים הקסומים של חנויות העמותה בחיפה ובאונליין, כשכל ההכנסות קודש לחולי לוקמיה.
צדיקה כבר אמרנו?

מורן אייזנשטיין  (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
מורן אייזנשטיין (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)