כוכבי "הבוזגלוס", אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו, נפגשו למשחק אקסים בתכניתם של פאולה וליאון בקשת 12. במהלך המשחק נאלצו להתמודד עם מספר שאלות פחות נעימות ולענות אחד על השני בכתיבה על הלוח ואז לחשוף את התשובות. כזכור, פאני נמצאת בזוגיות אוהבת עם אושרי כהן, שגם הוא חלק מעולם הכדורגל ונמצא על המגרש כשופט ואוהד עדיין לא מגדיר את עצמו בזוגיות עם אף אחת ובעיקר נהנה מהיותו רווק.

לפני שהתחילו במשחק, הסכימו פאני ואוהד כי הילדים שלהם מאושרים מהמציאות שלהם, על אף שהוריהם גרושים. ליאון התקיל את פאני בשאלה: "הוא נהיה בן אדם מאז שהתגרשתם?" והיא ענתה לו בחזרה: "שמע אני לא יודעת מה איתו, אני בזוגיות ואני מאושרת". על השאלה "מה הכי עיצבן אותך אצלו או אצלה?" ענו פאני ואוהד בתיאום: "לא זוכרת" ו"אין".

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)

על השאלה "מה התכונה הכי טובה שלה בעינייך?", ענה אוהד: "מתאקלמת. היא מתאימה את עצמה לסיטואציה ולאנשים סביבה. משפחת בוזגלו היא משפחה לא קלה" ואז הגיעה השאלה שהצליחה להוציא את פאולה מדעתה, כשהם שאלו: "מה הייתם משנים אחד בשני?". אוהד כתב: "יותר צניעות בלבוש" ופאני כתבה: "ביקורתיות". אוהד הסביר: "בלי קשר לדת ובלי קשר לשוביניזם, אני חושב שצניעות זה דבר יפה".

פאולה התעקשה על הנקודה ושאלה: "הוא היה מעיר לך על הבגדים כשהייתם ביחד?". אוהד ענה בשמה של פאני ואמר: "לא הייתי צריך. היא הייתה לבושה כמו שצריך. אחרי שהתגרשנו היא התחילה לחשוף את עצמה". פאני אמרה בתגובה: "האופנה השתנתה, אני תמיד התלבשתי בצו האופנה". פאולה שהייתה כנראה מאוד מוטרדת מהסיטואצה, ניסתה לקחת את השיחה בהשאלה אליה ואל ליאון, שלא ממש הבין מה היא מנסה לעשות. 

אוהד בוזגלו מדבר על הלבוש החשוף של גרושתו פאני בוזגלו (מתוך קשת 12)

נראה שלפאולה לא הספיקה הביקורת שהיא הבעיה כלפי אוהד במהלך השידור והחליטה לעקוץ אותו מיד בסיום האייטם, כששיתפה בתמונה שלה ושל ליאון יחד עם פאני ואוהד וכתבה: "הצטלמנו שנייה לפני ההרצאה של אוהד על פמיניזם". אאוץ'. מה אומרים? היא צודקת או שאולי קצת מגזימה?

פאולה וליאון, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פאולה וליאון, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)