בתו הקטנה של השר אריה דרעי, הודיה, התארסה השבוע בחוג משפחתי מצומצם מאוד עם יונתן בן גיגי, תלמיד ישיבת תפרח. העניין הוא שהאירוסים נערכו ממש בזמן ישיבת הממשלה שעסקה בהארכת הסגר ובעיצומם של הקרבות בין נתניהו לגנץ. דרעי, שהיה בזום מהבית, הודיע לחברי הממשלה: “חברים, אני עורך אירוסים לבתי בלי אנשים. אם אתם לא מחליטים על הארכה, מחצות ודקה אני יכול לעשות מסיבה על פי חוק, אז קדימה, תחליטו״. חמש דקות לפני חצות הוחלט להאריך את הסגר עד סוף השבוע.

אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

>לידיעת הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, אחת משתי גיבורות הפרשה בכיכובכם המשיכה הלאה והעלתה לאינסטגרם סטורי של נשיקה לוהטת עם החבר הנוכחי.

עומר אצילי, דור מיכה (צילום: לירון מולדובן)
עומר אצילי, דור מיכה (צילום: לירון מולדובן)

>נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, המליץ על הספר של העיתונאי נדב איל, “המרד נגד הגלובליזציה".
איל, לטראמפ שלחת את הספר?
“היי ליאורה, תודה רבה. התרגשתי מאוד. קיבלתי הרבה פרגון מכולם. מקווה שכמה שיותר אנשים יקראו גם את המהדורה באנגלית".

>רגע לפני שהסגר השלישי (מי סופר?) נגמר, עוד הצליח ד״ר רפי קישון להצחיק ולשעשע את הפיקוד הבכיר של חיל האוויר עם ההופעה החדשה והייחודית שלו: “הקורונה שהצחיקה אותי". האירוע התרחש בלשכת מפקד חיל האוויר בקריה, ושודר במקביל ליתר המפקדים הבכירים ומשפחותיהם בזום כמוס.
קישון, נתת להם טיפים לתקיפה באיראן?
“הייתי במתח קל, כי זו בסך הכל הופעה חדשה מהניילונים - וישר מול קהל איכותי ובעל הדרישות הגבוהות ביותר. אבל ברוח חיל האוויר, ריחפתי כפרפר ועקצתי כדבורה, והייתה תגובה נהדרת".