דנה זרמון על סט צילומי אינטימה (צילום: יח"צ)

מאז חתימת הסכם השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, נראה שכל מדינת ישראל ובעיקר הסלבס נהרו לדובאי ובכל הזדמנות רק שיבחו אותה. מי שפחות נהנתה בה היא כוכבת הרשת דנה זרמון. אז, זה לא בגלל מזג האוויר הקייצי, המסיבות המגניבות או הקניונים הענקיים ש"ביאסו" את זרמון במהלך המסע שלה אלא העובדה שהיא סבלה מהתופעות לוואי של השליש הראשון להריון ולאחר הטיול גילתה שנדבקה בקורונה.

אתמול (רביעי) בישרה זרמון לעולם בעזרת סרטון טיקטוק משעשע כי היא ובעלה גיא ביטון נמצאים בהריון ראשון, אבל היא מסתבר, יודעת על זה כבר לא מעט זמן, והיא הייתה מודעת למצבה גם כשהחליטה לטוס לאיחוד האמירות. פגשנו את זרמון על סט הצילומים של קמפיין קיץ של רשת "אינטימה" להם היא משמשת כפרנזטורית ושאלנו אותה על ההתרחשויות הרבות בחייה בחודשים האחרונים.

דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)
דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)

"כשטסנו הייתי בטרימסטר הראשון, ולא כיף לעשות דברים בתקופה הזו של ההריון" סיפרה זרמון והוסיפה "היו לי מלא בחילות, עייפות ואעעע. זה העכיר על האווירה". כזכור, גם זרמון נכנסה לרשימת הסלבס שנדבקו בנגיף ושבועיים אחרי שחזרו מהטיול היא ובעלה גילו שהם חיובים לקורונה

"זה היה מלחיץ עצם הידיעה וההודעה כי קורונה זה משהו שמאוד מאיים על העולם אבל זה עבר טוב, עם תסמינים יחסית קלים. היו חששות כמובן בגלל ההריון ועשינו מלא בדיקות והרופאה שלי הייתה איתי בקשר כל הזמן, הרופאים שלי לא דאגו וממש שמרתי על כצעצמי כל הזמן הזה ועברנו את זה".  את מין היילוד אגב, הם מעדיפים כרגע לשמור לעצמם.

דנה זרמון (צילום: דודי חסון)
דנה זרמון (צילום: דודי חסון)

היה המון לחץ סביב ההריון; מתי תיכנסו, וזה שאתם נשואים הרבה זמן. את חושבת שזה השפיע עליך? על הגוף?

"לא יודעת אם זה השפיע כמו שזה מאוד מעיק, הרגשתי שאני במירוץ עם העולם ולא הבנתי למה כי אני בחורה צעירה, רק בת 28 אני חושבת שזה גיל סביר להקים משפחה ולקחנו את הזמן והתבשלנו".

איזה מין אמא את הולכת להיות?
"אני מקווה שאני אהיה אמא טובה אם אני יכולה להשוות את עצמי למישהי אז אני אשמח להיות כמו אמא שלי כי אני חושבת שהיא האמא הכי טובה בעולם. קודם כל שאהיה אמא".

איך ההרגשה להצטלם לקמפיין קיץ להלבשה תחתונה של אינטימה כשאת בהריון? כשהגוף משתנה
"אני חושבת שזה כבוד גדול לעשות קמפיין הלבשה תחתונה בהריון אני חושבת שזה מדהים לכל אישה ולי באופן אישי שיש לי את הפידבק החיובי לעשות את זה וגם לגרום לי להרגיש טוב יותר עם עצמי בזמן שנאי עושה את זה וזו חוויה מדהימה".

דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)
דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)

דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)
דנה זרמון (צילום: יח''צ אינטימה)