הדוגמן ברק שמיר גזר את החוגר השבוע והשתחרר מצה"ל אחרי שירות מלא של שלוש שנים. כעת הוא יוצא לדרך חדשה ובראיון לתכנית הרדיו של TMI, "פלואו יו" הוא סיפר על הצעדים הבאים ועל הטיסה המתכוננת לניו יורק והפתיע כשדיבר על האקסית, נועה קירל ועל פרשת קובי בראיינט שהצליחה לטלטל את הדימוי שלו.

הערנו אותך?
"השתחררתי לפני כמה ימים, האנרגיות אחרות, עוד מעט באמריקה". 

ברק שמיר פותח הכל בתכנית הרדיו של TMI

יצאת עם בטן מלאה מהצבא?
"היה לי קצת קשה כמו כל דבר בחיים, לא כל מה שאתם מצפים יקרה, נכנסתי עם קריירה לצבא, אחרי שלוש שנים שאני עובד, לא ידעתי מה זה. הייתי מאוד ילדותי, הורידו לי את השיער. ברגע שנכנסתי לצבא ושהגעתי לטירונות, שם הבנתי שאין לי את השיער, שהיה הסמל המסחרי שלי, ואני לא יכול לטוס. דוגמן היה נחשב בעבר אחד שיכול לטוס. לא היה לי מזל, בגלל שהייתי דוגמן. אז בקורונה הגיע הצעד הבא וזה להיות שחקן ב"נעלמים", אז אם זה היה מגיע לפני אולי הייתי יכול לטוס".


היה את הפרשה עם קובי בראיינט, רצית לעשות לו מחווה וקיבלת ביקורות. איך אתה עם זה היום?
"האמת אני היום הרבה אחרי זה, אני יודע את האמת שלי. אם היה לי הזדמנות להוכיח מי אני ומה אני ואיפה גדלתי, לא היו כאלה ביקורות. מגיל חמש התחלתי לשחק כדורסל וכל החיים שלי הייתי אוהד של קובי בראיינט. הוא הבנאדם שהכי הערצתי". 

ברק שמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ברק שמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה התגובה הכי קשה שקיבלת?
"מלא איומים באינסטגרם. שלחו לי: 'איפה אתה גר? נבוא אליך הביתה'. החלטתי לבקש סליחה, הורדתי את הפוסט בשביל שאנשים לא יפגעו. הייתי אצל חבר כשהודיעו שהוא מת בתאונת המסוק - בכיתי, לא האמנתי שזה קרה. כל החיפושים שלי באותו לילה זה קובי בראיינט, מה קורה איתו, עדכונים". 

מה הסוד שלך?
"אני דוגמן מגיל 15 בארץ ובעולם ופשוט בקורונה כל אחד לוקח זמן למחשבה, זמן עם עצמך מה אפשר לעשות אחרת. החלטנו לקחת את הכיוון של המשחק. למדתי אצל רותי דייכס והייתי עם רעות אלוש שהייתה המורה שלי". 

ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: דור ערבה)
ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: דור ערבה)


אם לא היית עם נועה קירל, הייתה לך את אותה הפריצה?
"עשיתי דברים גדולים בחו"ל, אם לא הייתי עושה אותם לא הייתי מגיע לפלטפורמות שהגעתי. זה לא קשור לנועה והיא לא אהבת הנעורים שלי. היא לא האהבה הראשונה שלי. היו לפניה". 

אתה מפרגן לה במערכת היחסים עם יהונתן?
"לגמרי. שיהיה לה רק טוב". 

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"אני לא יודע איפה אני רואה את עצמי. אני רוצה להתעסק אולי בנדל"ן, שוק ההון".

נועה קירל, ברק שמיר (צילום: אלון שפרנסקי)
נועה קירל, ברק שמיר (צילום: אלון שפרנסקי)