יעל שלביה מתכוננת ליום האהבה

סביר להניח שאת שנת 2020 הדוגמנית יעל שלביה תזכור טוב טוב, לצד המרחק הגדול מבן הזוג שלה ברנדון קורף המתגורר בלוס אנג'לס, היא נמצאת בשנה מלאה בעשייה הן בתחום המשחק וגם כמובן בתחום הדוגמנות. לאחרונה, התבשרה כי קיבלה את תואר הפנים היפות בעולם. "בהתחלה לא כל כך הבנתי מה קורה" סיפרה שלביה כששאלנו אותה על הכבוד הגדול, בזמן שהצטלמה לקמפיין החדש של רשת "זר פור יו". "לקח לי המון זמן להבין את הרעש הגדול שזה עשה, זה מרגש ובעיקר מאוד מחמיא".

יעל שלביה (צילום: שי ארבל)
יעל שלביה (צילום: שי ארבל)

אז נכון, בשבוע הבא יחול הוולנטיין, ולמרות ששלביה נמצאת במערכת יחסים כבר כמעט שנתיים (עליה אגב קראתם כאן ב- TMI לראשונה), היא ככל הנראה תיאלץ לחגוג אותו לבדה. אז איך מתמודדים עם המרחק? תודות לטכנולוגיה השניים מקפידים על שיחות וידאו לפחות פעמיים ביום. אם ברומנטיקה עסקינן, שאלנו את שלביה מה המחווה הכי רומנטית שקורף עשה עבורה.

"ואו יש כל כך הרבה דברים שהוא עשה. הוא באמת מאוד רומנטי אבל אם אני אחשוב על משהו אחד זה משהו שכולם שמעו וראו. ביום הולדת שלי בשנה שעברה, הוא ארגן את כל הבית בתמונות פרחים, בלונים ותזמורת וזה היה משהו מאוד רומנטי ומהמם. זה הדבר שהכי זכור לי" 

איך ההרגשה להיוות כל כך רחוקה מהבן זוג בטח בתקופה כזו שהכל לא ידוע ונתב"ג סגור?
"אני אשקר אם אגיד שזה קל. ברור שזה עצוב אבל אני באמת מבינה שזו שנה מטורפת, שנה שאף אחד לא ציפה לה. יש אנשים שנמצאים במצב הרבה יותר מסובך מאשר מרחק מהבן זוג. אני בתקופה עמוסה של עבודה וצבא ופלמ"ח. מנסה יותר להתמקד בעבודה ופחות בעובדה שאנחנו רחוקים ומקווה שזה עוד מעט יסתיים. אנחנו ממש בסוף של זה".

יעל שלביה (צילום: שי ארבל)
יעל שלביה (צילום: שי ארבל)

יעל שלביה (צילום: שי ארבל)
יעל שלביה (צילום: שי ארבל)