לא רק הגמר הגדול של "נינג'ה ישראל" שודר אמש (מוצ"ש) אלא גם דרמה לא קטנה בערוץ המקביל, רשת 13, עם הדחה של הדיירת החדשה, דלית דוידוב, אחרי שבוע אחד בלבד בתוך הבית הסגור. אבל זה לא מה שהצליח לעורר את זעמם של צופי התכנית שהתרעמו על התערבות של ההפקה בפורומים ובקבוצות השונות של "האח הגדול".

בסיום הפרק הערוך של "האח הגדול", נאלצו דיירי הבית להתמודד עם הדילמה האחרונה בשבוע הדילמות ולהחליט האם זהבה בן תזכה לפגוש את בנה, בן רוזן ובתמורה לכך אחד מהדיירים הוותיקים יאלץ לעזוב את הבית. כולם הצביעו "בעד" המהלך, מלבד רמי רד שחשש כנראה מהדחה של אחד מחבריו או מהדחתו שלו עצמו והצביע "נגד".

מיד חשף "האח הגדול" שמי שממתין בחצר הוא בנה של זהבה בן ומיד סיפר כי ההצבעה נסגרה והכריז שלינור סביניק היא המודחת מבית "האח הגדול". סביניק ירדה במדרגות והמנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן ששמרו על מרחק בעקבות הקורונה, ביקשו ממנה לפתוח את המעטפה, שם התגלה כרטיס הזהב שמעניק לה את הזכות לחזור לבית הסגור. 

תגובות רבות הציפו את הרשתות החברתיות והקבוצות הסגורות של "האח הגדול" בטענה כי זה מהלך מתוכנן של ההפקה ו"עבודה בעיניים", לטענת חלק מהגולשים. בין היתר נכתב: "לכולם היה כרטיס זהב. לקחו להם את המעטפות והחזירו להם מעטפות עם כרטיס לבן, חוץ מקארין שנשארה עם זהב" או "לא בטוח שהיא פחות פופולרית בחוץ. הרי האח ידע איפה הכספת עם כרטיס הזהב כי הוא שם אותו שם. והוא ידע שלינור לקחה את זה. כל ההצבעות של הקהל בבית היו פייק ועובדה שהמנחים לא עמדו לידה. אז תסיקו את המסקנות לבד אם היא אחרונה או לא. לדעתי לא כי היא חברה של רמי ורמי מה לעשות פופולרי בחוץ, למרות מה שאנשים כותבים עליו כאן".

היו גם כאלה שלא האמינו לספקולציות בנוגע להדחה המפתיעה וכתבו: "אתם לא צופים בתוכנית הנכונה או רואים מה שבא לכם. על מנת להסיר ספק, האח ביקש מכל הדיירים לפתוח את המעטפות, לכולם היה כרטיס לבן למעט קארין שהייתה הבת זוג של לינור במשימה. אז להירגע". עוד נכתב: "אי אפשר כל דבר שקורה באח הגדול זה קונספירציות למרות שההפקה מתערבת לדעתי אתמול זה היה מזל נטו. הכל היה בשידור חי ובשקיפות".

הפקת התכנית שנתקלה בתגובות רבות על המהלך המפתיע שהתרחב אמש בשידור של "האח הגדול", החליטה למען הסר ספק לפרסם את פתיחת המעטפות של כולם, ביניהם גם של קארין, בת הזוג של לינור במשימה שזיכתה אותה בכרטיס הזהב. מה אתם אומרים? ספקולציות או שהייתה כאן יד מכוונת?

מרשת 13 נמסר: "רק זוג דיירים אחד קיבל מעטפה עם כרטיס זהב. המעטפות הסגורות נשמרו בתיק נעול, כאשר על כל מעטפה כתב הדייר את שמו בכתב ידו וקוד התיק נקבע ע"י הדיירים. המזוודה נשמרה על ידם ע"פ שיקול דעתם ועברה בין ראשי הבית.  לאחר שלינור חשפה את המעטפה, שאר הדיירים שזכו במעטפה, פתחו את המעטפה וחשפו את צבע הכרטיס. כפי שניתן להיווכח, רק לקרין, שהייתה בת הזוג של לינור היה כרטיס זהב ולכל שאר הדיירים היה כרטיס לבן".