לא מעט שמועות נפוצו לאחרונה על מערכת היחסים של האיט גירל בדימוס, אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ובמיוחד שמועות על אי נאמנות מצידו. כמובן את טיב הקשר בין השניים נגלה בקרוב על המסך בריאליטי "זוג מנצח VIP", אלא שנראה כי שמועות על אי נאמנות ובגידות, לא מרגשים במיוחד את בספלוב שהעלתה אמש (ראשון) לרשתות החברתיות תשובות הומוריסטיות לשאלות קשות שנשאלה על ידי עוקביה בעניין היחסים שלה עם בעלה.

"מאץ' בגד בך את לא יודעת מה הערך שלך וחבל", כתב אחד העוקבים. "צריכה לבדוק בויקיפדיה", השיבה בספלוב בציניות. אחר קבע: "בשביל כסף את נשארת עם גבר שלא נאמן לך, קצת פתטי לדעתי". השיבה בספלוב: "רק בשביל כסף".

"גם דברים לא נעימים צריך לשתף": אדל בספלוב העבירה את הלילה בבית החולים - לחצו כאן. 

"נראה שאת מנסה להתכחש למציאות אם הגבר שלך עונה להודעות, זה אומר...". בספלוב השיבה: "איפ". אחרת כתבה: "למה כל הזמן מדברים על בעלך כגבר בוגד ואת לא מתעוררת?". "אני אוהבת לישון", השיבה בספלוב. שאלה אחת כן הצליחה לגרור תגובה רצינית מצד בספלוב, כשנרשם לה: "לא הבנתי מה היה בדיוק עם הבחורה שבעלך שלח לה עוגות לבית".

ממלכה חדשה: קבלו הצצה לבית החדש של אדל בספלוב - לחצו כאן. 

אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: פרטי)
אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: פרטי)

האיט גירל בדימוס ענתה: "בטוחה שהיא תתחתן היא תבין המשמעות של שלום בית. בנתיים ילדה קטנה ומסכנה. אנשים קנאים תמיד יחפשו איפה רע כשיש טוב. הכי גרוע שהיא ניסתה לפגוע בזוג נשוי עם ילדה, שזה הכי הזוי, אבל איך לומר - מזל שהדברים האלה לא מזיזים לי ואני יודעת טוב מאוד מה יש לי בבית".