השורדת ובתו של ח"כ לשעבר יגאל גואטה נדבקה לפני שבועיים בנגיף הקורונה, לאחר שנשמרה כל השנה ושמרה בקפידה על ההנחיות. אלא שכעת מבשרת כוכבת "גולסטאר נשים" ברשתות החברתיות, כי היא החלימה מהנגיף וחשפה ממי היא נדבקה. בפוסט שהעלתה, סיפרה  כמו כן גם על המחלה הקשה והכאבים העזים שחוותה.

שמחה גואטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שמחה גואטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ארבעה ימים של סיוט": התקופה הקשה של שמחה גואטה- לחצו כאן

"כמה צריך להודות על כל נשימה ונשימה. במשך כמעט שנה שאני נזהרת לא להידבק בקורונה, הסובבים אותי יודעים כמה נשמרתי ואני חשבתי בסהכ על כיבוד הורים" כתבה ושיתפה ממי נדבקה "לפני שלושה שבועות אבא שלי ואחותי יצאו חיוביים לקורונה ואמא שלי שלילית. אמרתי לה בואי אליי להרצליה, תעבירי פה את הזמן  בכיף עד שיחלימו. כנראה שבין ראשון לשני כשהיא באה אליי היא נדבקה. כן כן נשמרתי ובסוף נדבקתי בין ארבע קירות ביתי. לפחות אני לא הדבקתי אף אחד, ואף אחד לא נכנס לבידוד בגללי".

עוד שיתפה במחלה הקשה: "עברו שלושה ימים והכל התחיל, התחלתי להרגיש כאילו מרביצים לי עם פטיש בעצמות, כאבים שאי אפשר להסביר במילים. יצאתי חיובית לקורונה וכמובן שגם אמא. שבועיים שלא ידעתי מה קורה איתי. הגוף בוגד בלי יכולת לזוז או לתפקד הטעם וריח שנעלמו והפה שמתמלא בטעם של ברזל והרצון התמידי להקיא. החום עולה ויורד ומד הסטורציה שגורם לך להתחבר לחמצן, בלי יכולת לנשום לבד. הלילות שהפכו לסיוט, לישון על חמש כריות במידה ולא, את נחנקת, ואת מחוברת לחמצן מנסה להסביר לעצמי שזה תיכף יעבור ועובר יום ועוד יום ואת לא מצליחה לקום מהמיטה".

שמחה גואטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שמחה גואטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הקורונה אכזרית מאוד והסבל משתק את הגוף. זה היה נורא והגוף עדיין חלש ומאד כואב, דקירות של כאבים שתזכרי שהייתה לך קורונה. מבטיחה שאת זה לא אשכח, סבלתי יותר מדי. תשמרו על עצמכם ועל אחרים, ותגלו אחריות אישית".

שמחה גואטה (צילום: פול סגל)
שמחה גואטה (צילום: פול סגל)