מצבה הנפשי של הזמרת האהובה בריטני ספירס מעסיק את מעריציה ואת הביצה ההוליוודית כבר שנים. כעת, עם שידורו של הסרט "Framing Britney Spears" בהפקת הניו יורק טיימס, שעסק במשמרות של אביה של הזמרת, ג'יימי ספירס, ובעיותיה הנפשיות שמלוות אותה בשנים האחרונות, הרוחות סביב מצבה הנפשי מתלהטות שוב. 

עם סיום הפרק האחרון ששודר, בן זוגה של ספירס, סם אסגרי, פרסם הצהרה בעיתון PEOPLE, בה הביע את תקוותו לעתידם המשותף והודה למעריצים על הברכות והאיחולים לבת זוגו. 

בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: Vivien Killilea gettyimages)

"אף פעם לא רציתי שום דבר מלבד הטוב ביותר לחצי השני שלי ואמשיך לתמוך בה ללכת אחרי חלומותיה וליצור את העתיד שהיא רוצה ושמגיע לה", נכתב בהצהרה. "אני אסיר תודה על כל האהבה והתמיכה שהיא זוכה לקבל ממעריציה בכל רחבי העולם, ואני מצפה לעתיד נורמלי ומדהים ביחד", סיים אסגרי את הצהרתו. 

הסרט המדובר התמקד במצב הסבוך בו נמצאת כוכבת הפופ בת ה-39 שנמצאת במשמורת של אביה ג'יימי ספירס מאז 2008. כזכור, ספירס עברה בשנת 2007 התמוטטות נפשית ובית המשפט החליט כי אביה הופך להיות אפוטרופוס של כל החלטותיה האישיות והכלכליות. 

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)

יוצרי הסרט סיפרו כי הם לא שוחחו עם הזמרת בזמן העבודה על הסרט התיעודי, אך טענו שזה לא נבע מחוסר הרצון שלהם. "סביב בריטני סובב מעגל כה מהודק, בין היתר בגלל המשמורת של אביה. עיתונאים לא ממש הצליחו לראיין אותה בחופשיות", אמרה הבמאית סמנתה סטארק ל-Entertainment Tonight. "אנחנו לא ראיינו אותה כי רצינו לעשות את זה באופן חופשי, בלי שאף אחד מנסה להתאים את מה שהיא אומרת". 

כזכור, מעריציה של הזמרת הקימו תנועה בשם "FreeBritney" להסרת המשמורת של אביה, ולמרות הלחץ הציבורי, בנובמבר 2020 החליט בית המשפט לסרב לבקשתה של ספירס למנוע את שליטתו של אביה בחייה האישיים והכלכליים. 

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)