פחות מ-24 שעות עברו מאז שטיילור מלכוב הוציאה את שיר הסולו הראשון שלה, ללא בן הזוג לשעבר בן זיני, אבל בתמיכתו של בן זוגה הנוכחי, לירן דנינו. רגע לפני שהיא עולה על מדי זית ומתגייסת לצה"ל, שיתפה מלכוב בשיחת לייב שלה ושל רדיו 100FM, שם חשפה האם יש עוד צעדי התקרבות לדת, לאחר שעוררה סערה כשחשפה שהיא שומרת נידה ומקפידה על שמירת שבת יחד עם דנינו. עוד שיתפה מלכוב וסיפרה איך היא מתכוננת לקראת הגיוס שיחל ביום ראשון הקרוב, שיצא באופן אירוני ביותר על יום האהבה. האם דנינו יהיה שם להחזיק לה את היד? 

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

היה הרבה רעש על עניין ההתקרבות לדת. איך זה בא לידי ביטוי בתחושות שלך?
"דת זה עולם ענק. לא ידעתי כמה הוא ענק עד שמתחילים לפשפש בדבר הזה. אני יודעת על קצה המזלג אבל ממה שאני עושה היום, אני נהנית בצורה שממלאת אותי כל כך. במיוחד שזה בא לידי ביטוי עם הבן זוג שלך ולעשות את הכל ביחד". 

יש עוד דברים שמעניין אותך לעשות מבחינת הדת?
"אין עוד איזה משהו שמסקרן אותי ואני עוד לא עושה. בשמירת שבת יש כאלה שמתחילים רק בלי טלפון או רק בלי טלוויזיה. אני נכנסתי לדבר הזה מהתחלה, בלי לנסוע ובלי כלום, אז אני פתאום מרגישה שאני רוצה רגע ליהנות מזה. תמיד נסעתי בשבת, תמיד יצאתי עם חברים".

טיילור מלכוב (צילום: אביב חופי)
טיילור מלכוב (צילום: אביב חופי)

זה מעבר מאפס למאה ברגע. 
"לגמרי. במיוחד שזה לא עם המשפחה. זה אתה והבן זוג שלך. אני חושבת שזה מדהים כי זה רק שלכם, זה לא משהו שהגיע איתך כל החיים וזה מקסים. לפני שעברנו לגור בדירה הזאת עשינו שבת אצל ההורים, פעם פה ופעם שם ומאז שעברנו אנחנו לא יוצאים. אנחנו קוראים הרבה ספרים, יוצאים לסיבוב עם הכלב, עולים ויורדים מדרגות". 

זה בטח מחבר אתכם סופר חזק.
"זה יוצר כימיה מטורפת וזה כי שזה רק שלי ושלו. לירן באופן כללי הוא בן אדם מאוד פרטי שלא חושף הרבה וגם אני שהזוגיות הקודמת שלי הייתה נורא בפרונט ויודעים כל דבר, עכשיו אנחנו שמים את זה על אש קטנה. אנחנו שומרים על הזוגיות שלנו ואני מאוד אוהבת את זה". 

מה עוד איתך?
"אני מתגייסת יום ראשון הקרוב, בוולנטיין דיי. אני מתגייסת למיטב בתל השומר, אני הולכת להיות משקית גיוסים. זה מאוד מרגש, מרגיש לי תפקיד מאוד משמעותי. אני מתרגשת, יום ראשון מתחילים טירונות, זהו זה קורה". 

טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)
טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)

את מוכנה ל"הקשבים" וזה? קנית הכל?
"הכל סגור ואין לי איפה לקנות. אני על הרשימת ציוד ומקווה שהכל יגיע בזמן".

לירן יהיה איתך שם?
"בטח. הוא חייב להגיע. נראה לך שאני אשרוד את הטירונות בלי איזשהי פרידה?".

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)