אין ספק שאחת הדיירות הבולטות בבית "האח הגדול" היא לינור סביניק. היא התחילה כבחורה שקטה שלא תופסת את הפרונט בפריים טיים, התחברה לרונית לוי, רבה איתה, התקרבה לרמי ורד - יחסים שעוררו הרבה רעש ברשת בעקבות פערי הגילים והספיקה בשבוע האחרון גם לריב עם חברתה גל גברעם

בתכנית הרדיו של TMI, בן זוגה עד לזמן קצר לפני כניסתה לבית "האח הגדול", ניר זוהרי, סיפר על היחסים שהיו להם, מה המשפחה שלה חושבת באמת על רמי ורד והאם יש סיכוי שהוא יכנס להפתיע אותה בבית הסגור.

האקס של לינור סביניק חושף את כל האמת

איך זה לצפות בקשר עם רמי?
"צריך להכיר את לינור. אני לא חושב שיש שם משהו רומנטי. יש שם בעיה בהגדרה של אבא ובת, אז השיחות נתפסות פחות טוב. אם היו מציגים את זה אחרת (חברים) היה פחות רעש. לינור צריכה לידה מישהו שיהיה לידה כל הזמן, מישהו שיחזק אותה ומגע".

איך הגבת שראית את תעודת הזהות?
"זה הביך אותי".

אתה עמדת בסטנדרטים שהיא הציגה שם?
"תשאלו את לינור. תעודת הזהות הייתה קצת שוק. הסובבים מאוד התפלאו. היא נכנסה למשבצת מסוימת כדי לייצר ווליום גבוה. אין לי הרבה מה לומר על זה, לקח לי זמן לעכל את זה. לינור בחוץ קצת פחות מוחצנת אבל זה אותו בן אדם. זה הדיבור, זה ההומור, זה השפה פשוט יותר מוחצן".

רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)


יש סיכוי לקמבק?
"לא אין סיכוי. אבל בתור חבר אם תרצה עצה, אז בכיף".

למה נפרדתם?
"זה המרחק, היא גרה באזור ואני גר בעפולה. והאמת שמאז שהתחילה הקורונה היא הייתה פה, התחלנו לדבר על צעד קדימה, היא אמרה שקיבלה עבודה בחברת קוסמטיקה ואז החליטה לא לעבור לצפון. אז פרגנתי לה בהכי כיף והיא ידעה באותה תקופה שהיא נכנסת ל"אח הגדול"".

אתה בקשר עם מישהי אחרת?
"כבר הספקתי להיות עם מישהי בקשר. אני לא בנאדם שנתקע. אני אבא לשני ילדים. במבחן המציאות בחוץ, זה לא יכול לתפוס (עם רמי). רמי לא יכול להיות הטייפ שלה בחוץ, אבל עלי שאני גרוש עם שני ילדים המשפחה שלה לא קיבלה את זה יפה, עכשיו אנחנו בקשר (המשפחה). אני בטוח שאין חשש של המשפחה שיהיה משהו מעבר עם רמי, אבל מצד שני אם לינור רוצה משהו היא משיגה. אבל שוב אני חושב שאין סיכוי שזה ימשיך בחוץ. לינור לא אוהבת את הטייפ של רמי. המשפחה לא תיתן לזה לקרות. אני עם המשפחה לא מדברים על מה שקורה בבית "האח הגדול". כיום נמאס לי לראות את התכנית".

לינור סיביניק, ניר זוהרי (צילום: צילום פרטי)
לינור סיביניק, ניר זוהרי (צילום: צילום פרטי)

מה הדבר הראשון שתגיד לה אחרי שתצא?
"אני לא יודע אם נדבר אחרי, אם היא תפנה אליי אני אגיד לה שהיא תצטרך להתמודד עם מה שקורה בחוץ, התגובות ברשת הרסניות". 

מה אתה עושה בחייך?
"אני זמר בלילות יש לי אירועים ומועדונים. אחרי שהיא נכנסה לבית האח הקדשתי לה שיר".
 
אם היו מציעים לך להיכנס לבית היית נכנס?
"אני שוקל את זה בחיוב".

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)