הטופ מודל בר רפאלי משתפת בתקופה האחרונה לא מעט מחייה האישיים באינסטגרם, ולמרות שהיא טרם העלתה תמונות של ילדיה היא חושפת עליהם לא מעט פרטים. במהלך סוף השבוע האחרון שיתפה הדוגמנית באתגרים איתם היא נאלצת להתמודד כאמא לשלושה ילדים - ליב בת ה-5, אל בת- 4, דויד בן השנה שהגיעו לעולם בהפרשים קטנים.

"אחד הדברים הכי מאתגרים בלהיות אמא זה למצוא זמן. זמן לעצמי, זמן לזוגיות, זמן לילדים בלי הסחות דעת, ואינסטגרם. זמן ללמד, להעשיר, זמן לצחוקים ולשטויות. זמן לכל אחד בנפרד" כתבה והוסיפה "אצלי זה מאתגר במיוחד - 3 כל כך קרובים בגיל". זמן איכות שבילתה עם בתה האמצעית אל, הביא אותה להבין עד כמה חסר לה וחשוב למצוא זמן לבלות עם כל ילד בנפרד. 

לא מסתירה: בר רפאלי חושפת פרט מפתיע על בתה הקטנה- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

"הרבה יותר נוח לעשות דברים לכולם במכה. מקלחות יחד, ארוחת ערב משותפת, לקחת לגינה את כולם, לסבא וסבתא. לתקתק ולסיים את היום שגם לאמא ואבא יהיה זמן רגע לשבת ולדבר. היום יצא ממש במקרה שלקחתי את הבת האמצעית שלי לבד, רק אני והיא. 8 פעמים היא קפצה עליי עם חיבוק, 5 פעמים אמרה לי שזה היום הכי כיף שהיה לי בחיים, 12 פעמים את האמא הכי טובה. 17 פעמים הזכירה לי שזה רק אני והיא היום. ועוד סופרלטיבים שריגשו אותי מאוד". כתבה

"שלא לדבר על ההתנהגות שלה שהייתה שונה מההתנהגות שלה בבית עם האחים שלה. רק שעשיתי את זה הבנתי כמה היא הייתה צריכה את זה. כמה זה קשה למצוא את הזמן הזה לכל אחד בנפרד וכמה זה חושב. אני מרוגשת כ"כ מהזמן הזה שהיה לי רק איתה, מהילדה שהיא מהצדדים שראיתי בה. אני עצובה קצת שקשה למצוא את הזמן הזה ובאמת להיות שם בזמן איכותי עם כל ילד, לבד. אשתדל ליצור זמנים כאלה לעיתים קרובות".  

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)