חיי האהבה של טל טלמון ידעו הרבה עליות ומורדות, היא הייתה נשואה פעמיים ועברה לא מעט מערכות יחסים רציניות, אבל בלי שום התראה מוקדמת ובלי שאנחנו ראינו את זה מגיע, היא וכדורגלן העבר לירן שטראובר חברו למה שמבחוץ נראה כמו סיפור אהבה קסום. השניים עברו לגור יחד די מהר, החליטו להביא יחד ילד לעולם, התארסו, החלו טיפולי פוריות ובשבוע שעבר הפכו לראשונה להורים לתינוק משותף. 

לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צ'ינו)
לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צ'ינו)

אם חשבתם שהמציאות שאתם רואים אצל טלמון באינסטגרם היא מוטעת נראה שאתם טועים בעצמכם כי ימים ספורים אחרי שחזרו הביתה מבית החולים, ובעוד שהיא מלאה בהורמונים ומותשת מחווית הלידה שעברה, טלמון ניצלת את רגעי השקט להקדיש לבעלה פוסט מרגש על החוויה הגדולה והתמיכה שהוא העניק לה בלידה.

"בסרטים באגדות ובחלומות לא קיימת אהבה כזו. בכל מה שאיחלתי לעצמי, לא תיארתי שקיים גבר כמוך ושהגבר הזה יהיה שלי. לא יכולתי לבחור פרטנר מושלם ממך למסע הזה. מעבר למסע הטיפולים, הגיע מסע ההריון שהיה לא פשוט ועם כל תסמין אפשרי, מחלות הזויות וכמובן לקינוח- סכרת ההריון שהפכה אותי להריונית הרעבה והמתוסכלת בהיסטוריה. חשבנו שסיימנו עם הזריקות ופתאום מצאתי את עצמי מזריקה אינסולין יום-יום ואתה איתי- מעודד, מחזיק את היד, צוחק ומצחיק, מחפש מתכונים לסוכרתיים ומבשל כל מתכון שרק מצאת כדי להקל עלי, וזה עוד כלום לעומת מה שעברנו יחד בלידה הזו. ראיתי אותך כואב את הכאב שלי, בוכה את הדמעות שלי נושם את הנשימות שלי ומת לקחת אלייך את הסבל שלי.


בכל ציר במיון עיסית לי את הגב, ליטפת אותי, החזקת אותי ופתאום לנגד עיניי- ראיתי את העבר שלי, כמה הסיפור שלי היה נראה אחרת עם כל מי שהוא לא אתה. כמה הייתי יכולה להיות בודדה ולעבור חוויה שונה לחלוטין אם הייתי נשארת במערכות היחסים הקודמות שלי ולא מגיעה אלייך. אני מסתכלת עליך עכשיו ובוכה מאושר. בוכה שמכל האנשים בעולם מצאתי את זה שתפור לי ככפפה ליד, האיש עם הלב הכי גדול שאני מכירה, שרק רוצה שיהיה לי טוב, ושבזכותו אני מחזיקה עכשיו בזרועותיי את הבן שלי. שלנו".