המערכת החורפית הנוכחית לא אכזבה ובדיוק כפי שבישרו החזאים, השלג הגיע לירושלים אחרי שנים שלא ביקר בה. אמש, צולם פרק הגמר המזוייף של "האח הגדול", ואילו צוות ההפקה והמנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן הגיעו כבכל יום שידור לנווה אילן. גם הדיווחים על הסופה המתקרבת לא עצרו אותם ולמרות שהחליפו את האולפן הרגיל בשידור מתוך הבית, למה שיקרה בסופו של היום הם ממש לא ציפו.

החל משעות אחר הצהריים המאוחרת, ובזמן שהם עושים טסטים לקראת עליה לשידור חי, שלג התחיל להיערם בחצר בית "האח הגדול" ובסביבת ירושלים, שם ממוקם הסט של הריאליטי. בתום השידור רצו אנשי ההפקה והמנחים לחזור לביתם שבתל אביב אך גילו שהכבישים חסומים, למרות שהכינו אותם מראש לאופציה שיאלצו להישאר וזוארץ אף סיפר שהכין תיק למקרה כזה, הרצון לחזור הביתה עדיין בער בכולם. למרבה המזל צ'יק צ'ק הצליחו לארגן ג'יפים מאובזרים בשרשראות כדי שיחלצו ויקחו את הצוות לבתיהם - כך שבשעת לילה מאוחרת הגיע כל אחד לביתו.

גיא זוארץ ולירון ויצמן מחולצים מנווה אילן (צילום: גיא זוארץ)

גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

במהלך הנסיעה, זוארץ העלה את אשתו יעל בר זוהר ללייב באינסטגרם בהפתעה, ועבד עליה שבעקבות מזג האוויר הסוער הוא לא יחזור הבית והוא ישן במלון הסמוך לנווה אילן. בר זוהר, שהתקשתה להאמין אמרה לבעלה "אתה לא בהישרדות, אתה באח הגדול. אתה ישן בבית" והזכירה לו שהוא לא באי המבודד ובסך הכל נמצא כמה קילומטרים ספורים מהבית.

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)