יורשת המיליונים פריס הילטון כבר מכירה את הנוהל. היא פוגשת בחור, היא שובה אותו בקסמיה, כמה חודשים לאחר מכן הוא כורע ברך, מציע לה יהלום ענקי וזמן קצר לאחר מכן - הם נפרדים. אבל יש מצב שהפעם הכל יהיה אחרת? והילטון אכן תגיע למעמד הקידושים יחד עם בן זוגה הנוכחי קרטר ראום ששאל את השאלה החשובה מכל לפני כמה ימים, במהלך חגיגות יום הולדת 40 של הנצר למשפחת המלונאות?

View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

הבויפרנד הנוכחי של הילטון שמלווה אותה קצת למעלה משנה החליט להיות הבחור הרביעי שיציע לה נישואים, בתקווה שהוא יהיה הנבחר שיהפוך אותה לאישה נשואה. אבל עזבו אותם חתונה או לא- מה שיותר מעניין זה הטבעת הנוצצת שהיא קיבלה הפעם, בהשוואה לקודמות. במהלך חופשה אקזוטית על חוף פרטי, קיבלה המיליארדרית טבעת שעוצבה על ידי הנין של קרטייה, כן - מעצב העל בכבודו ובעצמו, ועל פי הערכות מכילה יהלום אמרלד מרכזי של 20 קראט ויהלום טרפז בכל צד. עבור התענוג שילם ראום כ- שני מיליון דולרים (!).  אך האם זו הטבעת הכי מפוארת שקיבלה עד כה? התשובה היא לא.

שרטוט הטבעת של פריס הילטון (צילום: יוטיוב)
שרטוט הטבעת של פריס הילטון (צילום: יוטיוב)

פריס הילטון (צילום: parishilton.com)
פריס הילטון (צילום: parishilton.com)

זוהי לא הטבעת הראויה היחידה שקיבלה הבחורה שאין לה שום מגבלה או בעיה של כסף בחיים, ובשנת 2018 הילטון קיבלה הצעת נישואים במהלך חופשת סקי באספן מכריס זילקה, אז שלף לה טבעת עם יהלום שמעוצב בצורת טיפה ששווה שני מיליון דולר ומכיל 22 קראט. המעצב מספר שהילטון התקשרה אליו זמן קצר אחרי ההצעה ואמרה לו תודה, שכן זה היהלום עליו חלמה כל חייה. הילטון אף סיפרה כי היא שמרה את הטבעת הזו לעצמה גם אחרי הפרידה, מאחר ועשתה פרסום כל כך גדול למעצב שלה.

פריס הילטון, כריס זילקה (צילום: אינסטגרם)
פריס הילטון, כריס זילקה (צילום: אינסטגרם)

נכון עד כה טבעות מרשימות בהחלט אבל אם תשאלו אותנו, גולת הכותרת הייתה דווקא ב-2005 אז הייתה מאורסת לפריס לטסיס, יורש עצר למשפחת ספנות יוונית ממנו נפרדה די מהר, לא לפני שהציע לה נישואים עם טבעת שנתן לה לבחור מבין 15 אופציות. היא בחרה כמובן את הכי יקרה - 24 קארט של יהלום קנארי שהערך שלו עומד על, תנשמו עמוק - 4.7 מיליון דולר! שישה חודשים לאחר מכן השניים נפרדו.

View this post on Instagram

A post shared by Fiancé (@diamondsbyfiance)

החלוץ ומי שהיה הראשון לרגש את הילטון בשאלה הכה חשובה היה ג'ייסון שואו, שבשנת 2002 וכשהיא בקושי בת 21 הם התארסו בחיפזון, ואין יותר מדי פרטים על שווי הטבעת אבל בכל זאת הם היו אוהבים צעירים בלי הרבה ממון וסנדרטים. מה שכן אפשר לראות שהצורה זהה לטבעת הטיפה שקיבלה מזליקה ב-2018.

פריס הילטון, ג'ייסון שואו (צילום: David Klein)
פריס הילטון, ג'ייסון שואו (צילום: David Klein)