אייל גולן פתח את השבוע אתמול בבשורה המרה כי אביו, דני ביטון נפטר בגיל 71 מנגיף הקורונה לאחר שבוע בו היה מורדם ומונשם. למרות שהזמר שהיה בשנים האחרונות בנתק מוחלט מאביו, ואף הסיר את שם המשפחה שלו ביטון מתעודת הזהות שלו, הוא בחר להגיע להלוויה שנערכה אתמול בשעות הצהריים בבית העלמין אור עקיבא. 

הזמר שהגיע מלווה באנשיו לא נכנס לתוך מתחם בית הקברות ולא נכח בטקס האשכבה אך כן החליט לקרוא על אביו קדיש ולאחר מכן עזב את המקום. ערב ההלוויה החל גולן לשבת שבעה על אביו בביתו שברחובות לשם הגיעו מקורבים רבים, בני משפחה ורבנים שהגיעו לנחם. באדיבות "הרבנית של האינסטגרם" הגיעו לשולחן המערכת תמונות מהשבעה, בה נראה גולן יושב סביב שולחן ומאזין לרב ניצן ראובן, ראש מוסדות אהבת שלום נושא דברי תורה. 

"את האמא הכי מדהימה שיכולתי לבקש": אילנית לוי פתחה את הלב בשידור ואייל גולן הגיב לה - לחצו כאן

אייל גולן (צילום: אלי צור, באדיבות ''הרבנית של האינסטגרם'')
אייל גולן (צילום: אלי צור, באדיבות ''הרבנית של האינסטגרם'')

כזכור, גולן לא היה בקשר עם אביו מאז התפוצצות פרשת "משחקי החברה", בהם נחקר הזמר ואנשיו המקורבים לו, ביניהם גם דני ביטון, בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. מכתב האישום עלה כי ביטון יצר קשר עם מעריצותיו של גולן ושידל אותן לקיים עמו יחסי מין. ביטון הורשע בביצוע כמה עבירות, בהן הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות וניצול קטינות לזנות, ונידון לשנתיים מאסר בפועל במסגרת הסדר טיעון.

אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור,יוסי זליגר, פלאש 90)
אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור,יוסי זליגר, פלאש 90)