למרות שלא היינו מתארים לעצמנו בפורים שעבר שהקורונה תימשך כל כך הרבה זמן - היא עדיין כאן, והמסכות אמנם היו איתנו כל השנה אבל עכשיו הגיע פורים וזה הזמן לתאמץ ולהתחפש באמת! היו כאלה שהתכוננו בימים האחרונים בלי סוף, השקיעו באיפור ותלבושות ואף נסעו להצטלם עם צלם מקצועי בשדות, והיו כאלו שהעדיפו לחיות את הרגע ושמרו את אלמנט ההפתעה לרגע האחרון.

מיכל הקטנה שמצפה בימים אלו לתינוקת חמישית אספה את כל משפחתה והציגו בצורה משולמת את שלגייה ושבעת הגמדים, רגע לפני שיהפכו למשפחה של חמישה. רוסלנה רודינה ממשיכה לשמר את הכיון הספורטיבי של יאן, שהחליט לא ללכת בדרכו של אביו אייל גולן ו"לחלות על כדורגל", אלא דווקא על כדורסל, והשניים הציגו תחפושת משותפת של מייקל ג'ורדן והמעודדת שלו. 

מיכל הקטנה (צילום:  קרן גניש)
מיכל הקטנה (צילום: קרן גניש)

רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קורין גדעון, חילי ו'חלונה', סליחה, אלונה התחפשו לאלדין, יסמין ואבו תוך שהיולדת הטרייה מציגה חזרה מהירה ומרשימה מאוד לגזרה, יובל המבולבל וכל ילדיו לא שכחו את החג הכי שמח בשנה והתחפשו כל אחד לדמות מקורית במיוחד. מעיין אדם התחפשה לקרואלה דביל עם כלבלב דלמטי אמיתי אך השוס - בלי סיגריה, אפילו לא לטובת תמונה לתחפושת! אופירה אסייג והילדים הצטלמו כבדרך קבע על מדרגות הבית שלהם, ודודו אהרון ואשתו נטלי השקיעו בתחפושת טרולים מקסימה במיוחד.

קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)

View this post on Instagram

A post shared by (@natalie_levi_aharon)

עינב בובליל ובני משפחתה הציגו פריים מושלם של "עליסה בארץ הפלאות", שיר אלמליח חגגה לראשונה עם בנה רפאל את החג כשהוא בתלבושת אינדיאני מתוק, ומור סילבר שרק אתמול חשפה כי היא בעיצומו של הריון שלישי חיפשה את ילדיה לשני דינוזאורים חמודים.

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)