זוכרים איך הרשת געשה למראה התמונה של נועה יונני מתהלכת בבגד ים בחדר השינה של בית "האח הגדול" בזמן שג'וזי מניח תפילין ומתפלל כמה מטרים לידה? הדבר כאמור עורר שיח גדול על הדיסוננס בין הלבוש החשוף של הדיירת לבין האקט הדתי. רגע אחרי שהודחה מהבית, הגיעה יונני לאולפן של "הצינור" עם גיא לרר והגיבה לראשונה על הסערה בהתבטאות שיצרה סערה אפילו עוד יותר גדולה - והיא לא מתנצלת.

רגע לפני שעזב את הבית: בן זוגו של דרור קונטנטו פתח הכל - לחצו כאן
נועה יונני נגד רמי ורד: "כל הזמן ניסה להקטין ולהוריד אותי"- לחצו כאן

נועה יונני על השהות ב"אח הגדול" (באדיבות "הצינור" ברשת 13)

"אם הייתי שמנה ומכוערת אף אחד לא היה מעלה את הסרטון הזה, אנשים רואים בחורה שבטוחה בעצמה ובאיך שהיא נראית יחפשו באיזשהי דרך להוציא אותה רע". כך אמרה בשידור חי ואחרי שלא מעט גולשים זעמו על דבריה וכעסו על כך שמה שמתשמע מהם זה שנשים מלאותכ ולא יפות לא יכולות להיות מעניינות, היא החליטה להגיב (שוב) בפוסט חד משמעי.

התמונה שהתחילה את כל הסערה(צילום: צילום מסך פייסבוק)
התמונה שהתחילה את כל הסערה(צילום: צילום מסך פייסבוק)

"אוי מתוקים ומתוקות שלי. אין לי שום בעיה עם שמנות ו/או מכוערות, אלא להפך, וחוץ מזה, מי קובע מה יפה או מכוער? בטח לא אני. אבל אתם שבחורים לצלוב באש חייה ולערוך משפט שדה בגלל התבטאות שברורה לכם שלא מגיעה ממקום כפי שבחרתם להציג, זה הכיעור האמיתי וכמובן שלא הופך אתכם ולו בטיפה ליותר טובים ממני אלא להרבה יותר גרועים". כך כתבה בסטורי באינסטגרם והמשיכה.

"אין דבר נורא יותר מנסיון לדרוך ולהציא אדם להורג במסווה של מלחמה על אמת ואמות מידה. תנסו להעביר מסר בצורה נעימה וטובה. אני לא פוליטיקאית והלשון שלי תמיד תהיה מעט אימפולביסית, מצטערת בפני מי שנפגע אבל לא בפני כל מי שרודד על דמי. למזלי אני מוקפת אנשים שתמוכים ואוהבים אותי ומי שלא מוזמן להסיר עוקב אני מבטיחה שלא אעלב".

נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)