אן זיוי בתכנית הרדיו של TMI

הרצה במיליון במיל' אן זיוי חווה את אחת התקופות הטובות בחייה. לאחרונה היא חובקת בן זוג חדש העונה לשם דין ברוך עליו סיפרה  לראשונה על סט הצילומים למותג השיזוף החדש שהיא הקימה "Annzi". לאחר שנה שעבדה ופיתחה את המוצר ונתנה לעוקבות שלה להיות שותפות בתהליך עיצוב האריזה, זיוי משיקה ספריי שמעניק גוון עור שזוף מבלי לפגוש את קרני השמש.

זיוי התארחה בתוכנית הרדיו של TMI "פולואו יו" וסיפרה על ההתפתחויות האחרונות.
"עברתי לגור בתל אביב לבד. תמיד אני אשאר נתניה, הלב נתניה הראש ת"א. עברתי לגור ליד הנמל. עברתי לגור לבד. אני בזוגיות חדשה, זה ממש בהתחלה, ואני מאמינה שאנחנו נעבור לגור ביחד בקרוב. אני לומדת את החיים לבד. החלטתי לעבור כי אני עובדת בתל אביב, וכל התעסוקה שלי היא בת"א, נורא קשה לי הנסיעות, אני יכולה להרשות לעצמי אז לקחתי לי דירה 3 חדרים". 

כשהצופים בבית שאלו אותה אם היא מתכננת לצאת לעוד עונה של המירוץ ענתה: "לא נראה לי שתהיה עוד עונה של המירוץ, שמעתי שאולי לא תהיה יותר. אבל דיי מיציתי, בעונה האחרונה לא באנו עם הדרייב שבאנחנו בפעם הראשונה, אני מאשימה את עצמי. היה בסך הכל כיף".

אן זיוי (צילום: אור גפן)
אן זיוי (צילום: אור גפן)

ספרי לנו על המותג החדש שלך שנושא את שמך?
"נהיה טרנד כזה שהרבה סלבס ומובילות דעת קהל מוציאות מוצרים תחת השם שלהן אז כאילו אני יכולה להגיד לכם שאני התחלתי עם זה גם כבר מזמן, הלכתי עם זה הכי רחוק שיש, הייתי מלא בחו"ל, ניסיתי לחשוב מה מייחד אותי. הלכתי על שיזוף כי כל הזמן שואלים אותי כי אני בחורה בהירה עם עיניים בהירות ואני תמיד שזופה".

כזכור, רק לפני כמה שבועות היוטיוברית אשלי בקשי וקסמן מתחה ביקורת על הכוכבות שמוציאות ליינים של מוצרים בצורה לא מקצועית ועכשיו לרשימה שלה כביכול מתווספת גם זיווי.

"לגמרי הרגשתי שזה דובר גם עלי זה היה בדיוק בתקופה שאני בדיוק דיברתי על המוצר שלי אבל קודם כל להבין בזה אנחנו לעולם לא נבין בזה כי מדובר בפורמולות ומולקולות שאנחנו לא יכולות להיות שם ובגלל זה אנחנו לוקחות אנשי מקצוע ועושות את הבחירות הכי טובות. אני העתקתי איזשהו מוצר קיים שלא כל כך נגיש, השתמשתי בפורמולה של מוצר קיים ששיפרתי ושידרגי, אני משתמשת בו כבר שנים, אפשר להשיג אותו רק בחול והוא מאוד יקר. אז עשיתי אותו נגיש יותר ועם השם שלי".