ימים דרמטיים במיוחד עברו על הזמרת ליידי גאגא לאחר ששודד ירה בדוגווקר שלה בעת שטייל עם שלושת כלביה האהובים, וחטף שניים מהם. המשטרה יחד עם הצוות של הכוכבת החלו בחיפושים אחר קוג'י וגוסטב ואף פתחו תיבת מייל המיועדת למסירת כל מידע על מקום הימצאם של השניים עם הבטחת פרס למוצא הישר: חצי מיליון דולרים!

סוף טוב הכל טוב ואתמול, כך מדווחים אתרים מעבר לים אישה הגיעה לתחנת המשטרה בדאון טאון לוס אנג'לס, קילומטרים רבים ממקום השוד, ומסרה את שני הכלבים לידי הרשויות לאחר שכך הונחתה על ידי גורמיה של גאגא. האישה, כך על פי העדות מצאה את הכלכלבים המבוהלים קשורים לעמוד חשמל וזיהתה אותם מהתמונות בתקשורת.

זהו שיר פרידה: ליידי גאגא נפרדה מהחבר- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

גורמים במשטרה קבעו כי האישה לא קשורה לשוד ולכן, על פי מקורבים לזמרת גאגא "תעניק בשמחה" למוצאת הישרה שהשיבה את הכלבים ללא פגע סכום עתק של 500 אלף דולרים. אם תהיתם מה עלה בגורלו של ראיין פישר הדור ווקר שנורה בחזה, אתם יכולים להיות רגועים כי הוא מתאושש בימים אלו ומחלים מפצעיו בבית החולים. גאגא, שנמצאת בצילומי סרט חדש ברומא אף הקדישה לו פוסט באינסטגרם וכתבה: " "אני אמשיך לאהוב אותך ראיין פישר, סיכנת את חייך בשביל להילחם עבור המשפחה שלנו. אתה לנצח תהיה גיבור שלנו".

ליידי גאגא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליידי גאגא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)