אמש (ראשון) היה סממן ראשון לחזרה חלקית לשגרה כשטקס פרסי גלובוס הזהב נערך במלוא הדרו בשיאה של מגפת הקורונה ברחבי העולם. הטקס נערך השנה באווירת הקורונה, כשחלק מהמועמדים או המשתתפים צעדו על השטיח האדום וחלקם התלבשו בשמלות מנצנצות ותיעדו את עצמם בלייב מביתם.

בין הכוכבים שצעדו על השטיח הנוצץ בלטה הוונדרוומן הישראלית שלנו, גל גדות שהפציעה בשמלה לבנה והגישה פרס בטקס היוקרתי. גדות צעדה על השטיח האדום לצד כוכבים הוליוודיים כמו כריס אוונס, סלמה הייק, ג'יימי לי קרטיס, מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס, ג'ודי פוסטר, ג'יין פונדה, קווין בייקון, קייט הדסון וכוכבים רבים אחרים.

View this post on Instagram

A post shared by JaronVarsano (@jaronvarsano)

בני משפחתה של גדות שכבר מורגלים לראות אותה צועדת על שטיחים אדומים, התרגשו יחד איתה. ירון ורסנו צפה באשתו על המסך מאחורי הקלעים ומאחורי במת הטקס, ואילו שתי בנותיה נותרו בביתן וצפו באמא על המסך בסלון ביתם, כשורסנו העלה את התיעוד לרשתות החברתיות. אלא שמה שהסעיר את הרשת היא דווקא שמלתה של גדות. ה-Page six, מגזין מוביל של ניו יורק, דיווח אמש על השמועות החמות שרצות ברשת הבינלאומית כי השחקנית ההוליוודית גל גדות בהריון.  

הוונרדוומן הישראלית שהפתיעה אמש בטקס פרסי גלובוס הזהב והגיעה עם שמלה לבנה רופתת עם שרוולים רחבים של ז'יבנשי עוררה חרושת שמועות על הריונה של הוונרדוומן הישראלית. המגזין המפורסם דיווח כי בעקבות הלבוש הרופף שבחרה גדות, נפוצו שמועות על הריונה של השחקנית ברשתות החברתיות. השמועות הגיעו גם לטוויטר, כשכותבת השירים קריסטן אנדרסון לופז צייצה: "גל גדות בהריון  ברור, נכון?".

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)

גדות לא הייתה הייצוג הישראלי היחיד בטקס, גם השחקנית שירה האס שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה, אך לבסוף לא זכתה ומי שקטפה את הפרס הנחשק זאת אניה טיילור ג'וי, כוכבת "גמביט המלכה". 

שירה האס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירה האס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)