בשנים האחרונות עם עליית הרשתות החברתיות מנסים להילחם יותר ויותר בתופעות הבריונות, האלימות והשיימינג ברשת ולטובת זאת הוקם "מטה לאומי להגנת ילדים ברשת", לא מעט הצעות חוק שעלו בעניין, אכיפה מוגברת של משטרת הסייבר ותוכניות לאומיות נגד התופעה הקשה. אינספור סלבס עמדו על המוקד במהלך השנים וגם אדל בספלוב למודת הניסיון ספגה במהלך חייה כידוענית, בריונית ושיימינג ברשת, ולמרות שלרוב היא התעלמה לפעמים היא התייחסה והגיבה. אבל לבריונות מכוערת נגד בתה הקטנה שייה, היא ממש לא ציפתה ולא יכלה להישאר אדישה.

בספלוב קיבלה בסוף השבוע האחרון הודעות מכוערות ומגעילות המכילות מילות גנאי, קללות ואמירות גזעניות נגד בתה המתוקה שייה והיא בחרה לשתף חלק מהתגובות והעלתה פוסט כואב: "ילדה שלי, אור שלי, אוויר שלי, אהבה שלי שלא ניתן לתאר במילים, כמה אני אוהבת אותך שהשם ישמור לי עליך, ומכל הרוע שיש לנו בארץ הזאת. לא הזיז לי עד שזה מגיע אלייך אהבת חיי, כואב בלב מרוב אהבה.  מה היו שווים החיים לפניך. אשמור עלייך מכל משמר לכל החיים".

גם אורטל עמר חברתה של אדל, שבנה תו פרינס מבלה רבות עם שייה בספלוב קיבלה הודעות מגעילות מלאות בשטנה וגזעניות על איך הבן שלה חבר של שייה. עמר מיד הגיבה לתופעה הבזויה כשהעלתה תמונה של תו ושייה וכתבה "שנת 2021 מגיפה בחוץ תוקפת את כולנו, ללא הבדלי גזע מין, דת או נטייה מינית. בסופש קיבלתי הרבה הודעות גזעניות, על החברות של שייה, הבת של אדל, ותו. אני תופסת את הראש איך בשנת 2021 יש גזענות כזאת מכוערת. אז שייה היא החברה הכי טובה של תו וכך יישאר, וזה לא משנה מעניין המוצא שלה".

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)