מלכת היופי בדימוס, טיטי איינאו, יצאה באומץ בפוסט שעשוי לעורר מחלוקות רבות בפרשת ארז דריגס. כידוע בשבועות האחרונים התפרסמו עדויות שונות על התנהגותו הפוגענית והטרדות המיניות של שחקן ויוצר הסדרה "חזרות" בנשים. דריגס הודה כי הוא מכור למין ואף הביע בימים האחרונים חרטה על מעשיו בפוסט שפרסם.

"אני מתנצל מעומק ליבי", כתב והוסיף: "את בקשת הסליחה והחרטה שלי אמסור להן באופן אישי ואנסה לכפר מולן כמיטב יכולתי". הדוגמנית הגיבה בחומרה להתנהגות הפוגענית והמטרידה של דריגס, אך בה בעת גם סלחה לו על מעשיו בעקבות התנצלותו וקראה לתת לו הזדמנות שנייה.

חזרות - ארז דריגס, נועה קולר (צילום: צילום מסך כאן 11)
חזרות - ארז דריגס, נועה קולר (צילום: צילום מסך כאן 11)

בפוסט שפרסמה איינאו ברשתות החברתיות פתחה בדברים הבאים: "דעה אולי לא פופולארית כרגע אבל חייבת לכתוב את זה. מאז תנועת "מי טו" שהתחילה בהאשטג אחד והתקלח כמו אש בשדה קוצים, השינוי שזה עשה בעולם ועדיין עושה משמח אותי כאישה וכן גורם לי להרגיש יותר בטוחה באישה שאני. לגבי ארז דריגס - קראתי הכל והזדעזעתי, לא האמנתי שאדם יכול לכתוב דברים כאלה, שפוצעים את הנפש של כל הבחורות שהוא שלח להם את ההודעות הללו, אבל בניגוד להרבה עבריינים למיניהם לפחות לפחות הוא מביע חרטה, התנצל, ובטיפול כבר שנים, מודע לבעיה שלו".

חזרות - ארז דריגס, נועה קולר (צילום: ורד אדיר)
חזרות - ארז דריגס, נועה קולר (צילום: ורד אדיר)

"נדמה לי שהוא יודע את הדרכים הפסולות שלו. כמובן שהבנות שנפגעו יחליטו אם לסלוח לו או לא. בגדול אני מרגישה שיש פה משהו עם חרטה גדולה, כחברה רצוי לתת לו הזדמנות שנייה ולא לבטל אותו כאדם. מי שמכיר אותי יודע שאני בחיים לא אתן יד לשום מתעלל מינית או פיזית, וגם אם אני רואה כזה דבר ברחוב אני תמיד מתערבת", וסיימה בדברים הבאים: "לא אני לא חושבת שהוא צריך לחזור לעונה נוספת של 'חזרות'". 

טיטי איינאו (צילום: אור גפן)
טיטי איינאו (צילום: אור גפן)