השחקנית והזמרת המקסיקנית דנה פאולה שכיכבה בסדרה המצליחה "אליטה" התעוררה בבית החולים בלי שמץ של מושג מה קרה לה וטענה כי סיממו אותה בזמן שבילתה במסעדה. כוכבת נטפליקס, שמוכרת לכם יותר בתור "לו" (לוקרסיה) סיפרה כי במהלך הצילומים של העונה הראשונה היא יצאה לאחת המסעדות הנחשבות בשכונה אמידה במדריד, בירת ספרד, שם קרה האירוע המפחיד במהלכו מישהו סימם אותה.

מתוך אליטה (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מתוך אליטה (צילום: צילום מסך נטפליקס)

View this post on Instagram

A post shared by Danna Paola (@dannapaola)

פאולה סיפרה כי הגיעה למסעדה עם חברה, ובמהלך הערב הן הוזמנו לרקוד עם חבורת גברים ולעשן איתם נרגילה. השחקנית, כך מתארת, טענה כי לא תוכל להישאר עוד זמן רב מכיון שיש לה צילומים מוקדם בבוקר ביום למחרת אך כשחברתה ניגשה לשירותים גבר ניגש אליה, הרים לה את הכוס ושאל אותה אם היא שלה. היא ענתה שכן ולקחה ממנה לגימה. הצעירה בת ה-25 החלה להרגיש מסוחררת והבינה שכנראה מישהו סימם אותה, כשדרשה ללכת הביתה, חבורת הגברים אמרה לה שהיא לא הולכת לשום מקום.

"אני לא זוכרת מה קרה הלאה" סיפרה פאולה השבוע בראיון לתוכנית היוטיוב של ג'ורדי רוסאדו, אחד ממנחי הטלוויזיה הכי מוכרים ופופולריים במקסיקו,"אני לא יודעת איך הגעתי הביתה או איך סיימתי בבית חולים". לאחר מכן התברר לה כי חברתה לקחה אותה לדירתה אך מאחר ומצבה החמיר היא פינתה אותה למיון. סוף טוב הכל טוב, פאולה החלימה ופתחה תלונה במשטרה. הסדרה כמובן המשיכה להצטלם ואפילו זכתה לעוד כמה עונות תודות להצלחתה.

View this post on Instagram

A post shared by Danna Paola (@dannapaola)