הדייר שיצא ביום שבת האחרון מבית "האח הגדול" הוא אופיר לוי, שנכנס בכניסת הדיירים השנייה ולא קיבל יותר מדי זמן מסך. מסתבר שמאחורי הדמות החייכנית ושופעת החיים מסתתר סיפור אותו הסתיר מעיניהם של הצופים בבית. לוי בן ה-44 גילה שהוא חולה בסרטן והחליט להיכנס לבית הסגור כדי לתת השראה לחולים אחרים. דייר "האח הגדול" טרם טופל באמצעים הקונבנציונליים והיה אמור לעבור טיפול כימותרפיה ראשון ביום כניסתו לבית הסגור.  

עוד חידש וסיפר כי הוא גילה לילדיו על המחלה הארורה רק לפני כניסתו לבית "האח הגדול". לוי הוסיף וכתב: "אני מקבל מהלילה שטף בלתי יאומן של פניות תומכות ומרגשות מאנשים שאני לא מכיר ומודה על הזכות להכיר. ארץ ישראל היפה. המטרה שלי בחשיפה הייתה הרצון לחזק אנשים שנמצאים במצבים מסוימים וחוששים לדבר ולהוציא. הלוואי ויכולתי לעבור יד יד, כתף כתף, ולתת חיבוק. לתת עידוד. החוזק הנפשי שלנו הוא התקומה שלנו. הגוף שלנו מקשיב היטב למחשבה שלנו ומתקן את עצמו. תחייכו. אנחנו כאן כדי להישאר וליהנות מהחיים".

View this post on Instagram

A post shared by Ofir Levi (@ofirlevi_7)

אלא שזה לא הסוד היחידי שחשף לוי עם צאתו מהבית, שהצליח להפתיע ולעניין ביומיים יותר מכל זמן שהותו בבית "האח הגדול". בראיון שערך לוי עם אפרת וכטל סיפר על נטיותיו המיניות. "הרגשתי שאופיר רוצה לצאת למסע של בחינת כל הדברים שהוא מכיר מחדש, לאסוף חוויות במקום חפצים, זמן הקשבה עם הילדים שלי ואפילו בחינת המיניות שלי". 

וכטל שאלה: "האם אתה פה אתה נותן הצהרה של 'אני יוצא מהארון'?", ולוי ענה: "אני נותן פה הצהרה שאני הולך להרגיש אם זה משהו שאני יכול להתחבר אליו, כי אאי חושב שאם כן זה יהיה נפלא כי זה ליהנות מכל העולמות וליהנות מאהבת אמת לגבר או אישה". "זה משהו שהדחקת עם השנים או שזה ניצוץ חדש?", שאלה וכטל.

אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)
אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)

לוי שהתרגש מהשאלה, עצר לרגע וענה: "יש לי מתנה שקיבלתי בחיים וקוראים לה סרטן, אחרי שהפסקתי להתקרבן על זה שיש לי את זה וכנראה אצטרך להתמודד עם זה במהלך חיי, זה התחיל להופיע. משהו בבשורה הזאת שאתה לא פה לנצח ושיש לך להתמודד עם משהו שאתה לא יודע מה סופו, מתיחת הגבולות שלי זה החיים, סקרנות זה החיים. גם בתחום הזה אני אמתח את זה כמה שיש ולא אכפת לי מה יגידו".

זה דובר עם הילדים?
"הם הבינו מה קורה ואמרתי להם 'אבא נמצא בשינוי'. הם הסתכלו עליי כעב"ם, פתאום אבא שדוחף למקומות אחרים. עשיתי סוג של 'אווטינג', הבן ידע לפני זה אבל הבנות לא ידעו. זה חלק מהתהליך שאני עובר. שקיפות עד הסוף, זה המצב. אני מרגיש כל כך גבר שאני עושה את זה. דרור (קונטנטו) אמר לי משהו שממש הפתיע אותי, 'מהרגע שנכנסת ראיתי בך משהו שהוא מאוד קסם לי בתחום הזה. מאוד רציתי לשאול אותך אבל לא ידעתי אם אתה רוצה לדבר על זה, אני פה בשבילך. הסברתי לו שאני נמשך לנשים, יוצא לדייטים עם נשים, יש פה משהו במיניות שלי שלא סגור עם עצמי. יש המון סוגים על הרצף וזה שווה בחינה".