רגע אחרי הנציגות המרשימה של ישראל בטקס גלובוס הזהב שכלל את השתתפותם של שירה האס, גל גדות ואם נרשה לעצמנו גם לעוף ולהכליל את סשה ברון כהן ברשימה, אנחנו מקבלים חדשות מדהימות על הישג נוסף. נועה קירל בדרך להוליווד - על אמת! בשנה האחרונה כך מסתבר, יצרה הכוכבת הצעירה יחד עם הצוות שלה סרט קולנוע הוליוודי בכיכובה, ועכשיו אפשר להכריז כי הסרט נמכר לחברת PICTURESTART -אחת מחברות הסרטים הגדולות בהוליווד בניצוחו של מפיק הקולנוע אריק פייג Erik Feig , זוכה פרסי האוסקר, שהפיק את הסרטים הגדולים ביניהם : לה לה לנד, סטפ אפ, דימדומים ועוד רבים וטובים.

הפרסומת החדשה של נועה קירל מעוררת זעם גדול ותלונות לרשות השנייה- לחצו כאן

נועה קירל (צילום: יונתן ויצמן)
נועה קירל (צילום: יונתן ויצמן)

קירל תככב בתפקיד הראשי בסרט, שצפוי להצטלם בסוף שנת 2021. על פסקול הסרט יהיו אחראים חברת התקליטים הבינלאומית אטלנטיק רקורדס בה חתומה נועה, ובימים אלו עובדת על אלבומה הבינלאומי הראשון ועל סינגל הבכורה שצפוי להצטלם כבר בקרוב. זה לא החדשות הטובות היחידות מכיונה של קירל, שהוחתמה לאחרונה בסוכנות הגדולה והמשפיעה בעולם WME שבה מיוצגים בין היתר: ג׳סטין טימברלייק, סלינה גומז, קמילה קבלו, דה רוק, גל גדות ,ברונו מארס ועוד מהטופ בעולם. 

אין ספק שזה צעד ענק של הזמרת הישראלית, שממש בקרוב תוציא סינגל חדש שייקרא ״יהלומים -בלינג בלינג״ שאף נכתב והולחן על ידה ובעזרת רון ביטון והמפיק הבינלאומי מ-LA -  ניצן קייקוב שאחראי ללהיטים של נועה באנגלית.  הסינגל ״יהלומים - בלינג בלינג״ הוא הסנונית הראשונה בשיתוף פעולה ייחודי של נועה ורויאלטי המשיקות יחד קולקציית תכשיטים ייחודית.

נועה קירל (צילום: איילת ארד רבינוביץ)
נועה קירל (צילום: איילת ארד רבינוביץ)

הגיעה לכותרות בהוליווד. נועה קירל (צילום: צילום מסך)
הגיעה לכותרות בהוליווד. נועה קירל (צילום: צילום מסך)