רואים את הבייבי באמפ? דניאל גרינברג בסוף השבוע האחרון (צילום מסך אינסטגרם)

אחרי שבועות ארוכים ששמרו על הסוד של הזוג הכי מפורסם במדינה בשקט בשקט וכיבדנו את בקשתם לפרטיות, עכשיו אפשר לספר כי אייל גולן ודניאל גרינברג נמצאים בתחילתו של הריון שני! נכון, רק לפני חצי שנה השניים הביאו לעולם את בתם הבכורה מיאל, והיום, כחלק מאלבום דיגיטלי חדש שהוציא הזמר המסלסל, גולן את גרינברג חשפו את הסוד הגדול.

כאילו זה היה אתמול. אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)
כאילו זה היה אתמול. אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)

היום (ראשון) בכל שעה עגולה החל מהשעה 10:00 שיחרר הזמר שיר מהאלבום החדש "להיות מאושר" לצד קליפים ויזואלים שיחשפו חוויות אישיות מחייו, שיתופי פעולה והפתעות והשיא הגיע ב17:00 כשבשיר האחרון חשף את ההפתעה הגדולה. לפי מקורות יודעי דבר, גרינברג נכנסה להריון לא מתוכנן, בזמן שמיאל הייתה בת ארבעה חודשים בלבד. זוהי בהחלט בשורה משמחת לזמר שאיבד את אביו, דני ביטון ז"ל, שחלה בנגיף הקורונה ונפטר בגיל 71 לאחר שהורדם והונשם בבית החולים בעקבות סיבוך של המחלה.

לא ברור עדיין האם גרינברג וגולן מצפים לבן או בת אבל אנחנו כבר לגמרי מוכנים לבטן המתפתחת וכבר יש לנו כמה הימורים לשמו של הבייבי הקרב ובא וחשוב לזכור שהאותיות ל' וא' חייבות להיות שם. כזכור, לגולן שלושה ילדים אליהם הצטרפה מיאל - ליאם ואלין גולן מאשתו לשעבר, אילנית לוי ויאן גולן מהדוגמנית רוסלנה רודינה. 

אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)