אף על פי שנראה כי ישנה הפסקת אש בין אורטל עמר לבן־אל תבורי, מתחת לפני השטח הרוחות סוערות ובשבוע הבא ייפגשו השניים שוב בבית משפט. מעורכי הדין של אורטל עמר, ליאת שקרלז ושי אליאס, נמסר: ״הדיון הוא עניין פרטי ומתקיים בדלתיים סגורות". מטעמו של בן־אל תבורי נמסר: “אין תגובה".

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')

>

ארבעה פיינליסטים מ"נינג'ה ישראל"  שוב מטפסים, אבל הפעם על עצים על מנת לגזום...מדובר בקמפיין פרסום ארצי של חברת כלי הגינון החשמליים, ירוקים - "GREEN WORKS" כלי גינון ועבודה נטענים. בני יפרמוב – חסיד של ירוק וטבעונות, ספיר פישלזון האישה הראשונה שעברה את קיר הנינג'ה, אמור וסול – זוג נינג'ות, סול בונה מתקני נינג'ה ועובד עם כלי עבודה. אמור היא האישה היחידה שעברה את המסלול בעונה האחרונה. בקיצור: שתי נשים ושני גברים טיפסו כדי לנסר עם כלי גינון שדומים להם בתכונות: גמישים, נטענים וחזקים.

כוכבי נינג'ה ישראל (צילום: משה אוחנה)
כוכבי נינג'ה ישראל (צילום: משה אוחנה)

 >כוהנת בגדי הים נועה בני חגגה יום הולדת והקפידה להישמע ליולי אדלשטיין ולא להעלות את מספר האורחים שהיו באירוע מעבר למותר. בין החוגגים: הדוגמנית רומי פרנקל והדי־ג'יי של הסלבס, איתי גלו, שסירב להגיב על הדיווחים שלפיהם נצפה באירוע כשהוא ללא מסיכה.

View this post on Instagram

A post shared by Noa Beny (@noabeny)

>צריך מזל בחיים. מזל דדון־אטיאס, גרושתו של סרבן הגט ירון אטיאס, שקיבלה את הגט המיוחל אחרי כשלוש וחצי שנים ובתום מאבק ממושך ומתוקשר שכלל שיימינג לסרבן ברשתות החברתיות, מתחילה לגשש בעולם הפו"פ.
דדון, מזל טוב. אפשר קצת פרטים?
"אני מנסה להמשיך בחיי ולשים את התקופה ההיא מאחור. אומנם כמו כל אישה פנויה אני יוצאת לדייטים ומכירה אנשים, אבל אין כרגע שום דבר רציני לספר עליו".

לרגל יום האישה הבינלאומי גייסה חברת דין דיאגנוסטיקה ספורטאיות מובילות בתחומן לקמפיין דיגיטלי להעצמה נשית: גולשת העבר מעין דוידוביץ', הטניסאית לינה גלושקו, מתאמנת הקרוספיט נטע ברונשטיין ורוכבת אופני ההרים והטריאתלטית ליאן ויתקין.