1. עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, תקיים החודש את הכנס הבינלאומי השנתי – GOODSTOCK, בהשתתפות עשרות מרצים ודוברים ואלפי משתתפים ממאה מדינות  בעולם.

בכנס המקוון יישאו דברים 50 מרצים מובילים ממדינות שונות, בניהם אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון; יו"ר קרן איחוד האמירויות אחמד טאליב אל שמשי; הפסיכולוג והסופר אוואן פיטספטריק; היזמית החברתית עדי אלטשלור; הג'ודוקא אריק זאבי; היזם והפעיל החברתי זיו שילון ועוד.

שרי אריסון  (צילום: פרטי)
שרי אריסון (צילום: פרטי)

2. יציאה מהסגר התרבותי: ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות, הוזמנו השבוע, לסיור מיוחד בתערוכה החדשה "שמש גדולה צהובה" של אלכסנדר קאלדר - אמן אמריקאי פורץ דרך בפיסול המודרני, מהאמנים הייחודיים והמשפיעים במאה ה-20 , ומי שנודע כממציא המובייל. 

השבוע הגיעו חברי חוגי הידידים, הן הצעירים והן הוותיקים, לסיור שהובילו מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי ואוצרות התערוכה: רונילי לוסטיג־שטינמץ ושחר מולכו. בין הצופים בתערוכה היו יו"ר ידידי המוזיאון בישראל  רחל ינאי, יו"ר דירקטוריון המוזיאון ע"ד חיים סאמט ורעייתו ורדה, היו"רים המשותפים של חוג הידידים הצעירים אליטל וג'ייסון אריסון, מנהלת אגודת הידידים שירה יעבץ-אפל, מנהלת אגודת הידידים הצעירים שרה בלום,  זיוה ושלום זיידלר, נאוה ברק, עירית תאומים, מיכל ודוד פורר , פיליפ ואורלי וייל, רוני ואלן בהרב, סיון סבג, תום ואליאן אלקון-קפלן, איתן שוורץ דובר עיריית תל אביב, ועוד. התערוכה התאפשרה באדיבות אוסף משפחת מיקי תירוש, והיא מתקיימת במסגרת ציון שנת היובל לחנוכת הבניין המרכזי של המוזיאון, פרי חזונו של מנהלו באותה עת, ד"ר חיים גמזו; ובסיוע הקרן לקידום האמנויות הנושאת את שמו. סיוע נוסף לתערוכה התקבל משגרירות צרפת בישראל, והמכון הצרפתי בישראל.

רונילי לוסטיג־שטינמץ, טניה כהן-עוזיאלי ושחר מולכו (צילום: גיא יחיאלי)
רונילי לוסטיג־שטינמץ, טניה כהן-עוזיאלי ושחר מולכו (צילום: גיא יחיאלי)

ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)
ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)

נאוה ברק ורחל ינאי (צילום: גיא יחיאלי)
נאוה ברק ורחל ינאי (צילום: גיא יחיאלי)

3. נוכחות נשית ישראלית מרשימה בטקס היוקרתי 'גלובוס הזהב' שנערך השבוע: השחקנית שירה הס טסה לטקס עם הסוכנת שלה זוהר יעקובסון ויצגה את ישראל בכבוד, על תפקידה בסדרה 'המורדת', למרות שלא חזרה עם פסלון. הוונדר-וומן הישראלית גל גדות (שבישרה לעולם על הריון שלישי השבוע) הגישה את פרס הסרט הטוב. 

מי שעוד זכה לכבוד ולברכות מהמיליארדר ג'ף בזוס - בעלי אמזון, הוא השחקן הישראלי–בריטי סשה ברון-כהן, שזכה בפרס גלובוס הזהב עם הסרט 'בוראט 2'. הסרט עצמו צולם בחשאי ונרכש להפצה עולמית בשירות 'אמזון פריים וידאו'.  

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)

שירה הס וזוהר יעקובסון (צילום: אינסטגרם)
שירה הס וזוהר יעקובסון (צילום: אינסטגרם)

ג'ף בזוס (צילום: Emma McIntyre, getty images)
ג'ף בזוס (צילום: Emma McIntyre, getty images)

4. ציפי פינס מנהלת תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, השיקה השבוע בגאווה חנות מקוונת של התיאטרון. לאוהבי הז'אנר נספר כי בחנות יימכרו פריטים שונים, דוגמת חולצות עם סלוגנים של הצגות, חולצות עם חתימות של שחקנים, אקססוריז ייחודיים ופריטים לאספנים מהצגות התיאטרון.

ציפי פינס (צילום: איתן טל)
ציפי פינס (צילום: איתן טל)

5. MGM - ענקית הטלוויזיה האמריקאית, ו-'תדמור אנטרטיינמנט', רכשו את הזכויות הבלעדיות על סיפור חייהם של אלופי העולם בג'ודו - סעיד מולאי ושגיא מוקי. חברות ההפקה יפתחו ויפיקו סדרה עלילתית וסרט דוקומנטרי המבוססים על סיפור חייהם של השניים. 'תדמור אנטרטיינמנט' היא חברה לפיתוח, הפקה והפצה של תוכן מקורי לקולנוע, טלוויזיה וניו-מדיה, שהוקמה על ידי היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, מיזמי ומנהלי תעשיית הנפט והגז הישראלית, שתרם רבות לגילוי ופיתוח תגליות הגז הגדולות 'תמר', 'לווייתן' ועוד. תדמור הוא בעל השליטה והיו"ר של שותפות 'נאוויטס' שפועלת בתחום הנפט והגז בצפון אמריקה. מנכ"ל  'תדמור אנטרטיימנט' הוא הבמאי והתסריטאי המוערך אמיליו שנקר, לשעבר סמנכ"ל התוכן של קבוצת 'זאפה' ומנהל התוכניות של גל"צ.

שגיא מוקי וסעיד מולאי (צילום: פרטי)
שגיא מוקי וסעיד מולאי (צילום: פרטי)

גדעון תדמור ואמיליו שנקר (צילום: דניאל קמינסקי)
גדעון תדמור ואמיליו שנקר (צילום: דניאל קמינסקי)

6. מעצבת האופנה הבינלאומית המצליחה נילי לוטן, והסטייליסט סיימון אלמלם, בילו ביחד ביום צילומי קולקציה בשלג.

7. מיה שנידמן בתם של רונית ומוקי שנידמן, אושיית אינסטגרם שהחלה את דרכה כבלוגרית אופנה בגיל 14, המתחזקת חשבון פעיל עם כמעט 17 אלף עוקבים, מתחדשת בעסק מפתיע. 

מדובר במותג אינטרנטי בשם 'מיקס אנד מאצה' המייבא אבקת מאצ'ה טקסית (אבקה שמייצרים מעלים של תה ירוק) באיכות גבוהה מיפן. שנידמן עדכנה את עוקביה:" בשבעה חודשים האחרונים אני עובדת על מיקס & מאצ'ה. במשך שנים לא היה לי איפה לקנות מאצ'ה באיכות טובה בארץ - תמיד הייתי מנג'סת למישהו שיביא לי מחו"ל. בסגר הראשון ראיתי איך המאצ'ה שלי הולכת ונגמרת, ולא היה לי כבר למי לנג'ס כי אף אחד לא טס, אז הבנתי שאני פשוט חייבת להביא מאצ'ה טובה לארץ. כשאני אומרת טובה אני מתכוונת לזה: טעמנו עשרות סוגים שונים כדי למצוא את המאצ'ה הכי מטורפת שיש". שנידמן ג'וניור הודתה לשותפתה דניאלה קולבר, העלתה קישור לאתר, והסבירה שמבחינתה מדובר ביצירת קהילה שתכלול מרצ'נדייס, מתכונים אירועים ועוד. 

דניאלה קולבר ומיה שנידמן   (צילום: פרטי)
דניאלה קולבר ומיה שנידמן  (צילום: פרטי)