סוף סוף שודר אמש (מוצ"ש) האירוע המכונן שהרעיד את הבית ואת כל תומכיו של יהודה יצחקוב והביא לסילוקו של הדייר שהיה מועמד מוביל לזכייה ב"האח הגדול". למי שפספס, נספר כי יהודה ואלמוג חדד דיברו בקול בעוד רמי ורד ניסה לישון בחדר השנה. רמי קרא לעברם: "אפשר לא לצעוק?". 

הבקשה של רמי הובילה לוויכוח קולני בינו לבין יהודה, שני דיירים שלא הסתדרו לאורך כל העונה, על אף הניסיונות ההדדיים לשים את המשקעים מאחור. יהודה אמר לרמי ברגע של כעס: "כל זה תגיד לי בחוץ" וקרא לו "תרנגולת ו"פחדן", בעוד ורד זרק לו קללות וקרא לו בשמות: "פרזיט", "אפס קטן", "גמד" ועוד. 

חשיפה: הסיבה האמיתית לעזיבתו של יהודה יצחקוב את האח הגדול - לחצו כאן. 

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)

רמי נכנס לחדר "האח הגדול" וטען כי הוא מרגיש מאוים מיהודה וכשיצא, המשיך את הריב עם יהודה כשהתקרב ליהודה ואלמוג ששכבו בספה בסלון. הוויכוח התלהט בשניות והפעם יהודה נקרא לחדר "האח הגדול", שם השתלט עליו כעסו והוא זרק איומים מממשיים ולא הסכים לעצור ולחזור בו. בין הדברים יהודה אמר: "אני אזיין אותו ואזיין את אבא שלו, אני אזיין את אמאמא שלו. יש גבול כפרה".

רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך)

הדברים נאמרו בזמן שעורך התכנית, רועי עוז ניסה לעצור אותו אך ללא הצלחה. עוד אמר יהודה: "הוא מתקרב אליי שאני שוכב עם אלמוג? לא מכבד, לא גברי ואני אזיין את אבא שלו על זה. אני אגרור את הראש שלו ככה על המדרכה ובוא נראה אם הוא ידבר ככה, זה הכל". רועי עוז הגיב: "יהודה אתה עושה טעות, אני מבקש ממך להפסיק". יהודה ענה בתגובה: "בתחת שלי אחי. הנה זה גם מצולם, תזמינו משטרה, יש לכם עדויות, על הזין שלי. אני אומר לך בפנים שאני אזיין אותו, לא משנה מחר או מחרתיים, אם אני ארגע או לא ארגע. אני מאיים ותוציא אותי על איומים".

מי צודק בוויכוח שהביא לסילוקו של יהודה יצחקוב מבית "האח הגדול": יהודה או רמי? הצביעו והשפיעו.