עולם התרבות מתחיל להתאושש ובדיוק בזמן הזמר עומר אדם חזר לארץ. אחרי חמישה חודשים במהלכם הסתובב עומר אדם לא מעט בעולם וביקר בדובאי, ארצות הברית ומקסיקו, הכוכב בן ה-27 נחת בשישי האחרון עם מטוסו הפרטי בנתב"ג יומיים בלבד לפני שהחוק משתנה ומתאפשרת הכניסה לכל אזרחי ישראל ללא ועדת חריגים. 

למרות שאדם כבר היה חולה בקורונה ואף החלים, כדי להיות פטור משהות במלונית קורונה הוא היה צריך להראות תעודת מחלים ישראלית, מאחר והייתה לו רק כזו שהופקה בקפריסין, שם נדבק - הוא נאלץ להתפנות למלונית בתל אביב, והזמין לשם מעבדה ניידת על מנת לבצע בדיקה סרולוגית על מנת לבדוק שיש לו עדיין נוגדנים. לאחר קבלת התוצאות הונפקה לו תעודת מחלים ישראלית והוא יכל לשוב לביתו שבתל אביב.

בלתי נפרדים: מה קורה בין אלה איילון לאחיו של עומר אדם?- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam10)

אחרי שהוציא לאחרונה אלבום חדש, וכבר בסוף השבוע האחרון החלו ניצנים של התאוששות והופעות ראשונות, האם יש סיכוי שנוכל לקנות סוף סוף כרטיסים להופעה של עומר אדם? הרי תודו שהתגעגעת להוציא טלפונים ולפתוח את ה"סטורי".

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר: עומר פעל על פי הנהלים, בהתאם לחוק וכמו כל אזרח. לאחר שקיבל אישור בדיקה סרולוגית בישראל וקיבל אישור, עזב את המקום. עומר חלה בקורונה בעת שהותו בחו״ל, החלים ואף קיבל תעודת מחלים מקופת החולים כבר אתמול. אנו מאחלים בריאות איתנה לכולם ובחירה להתעסק בדברים טובים וחיוביים.

View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam10)