"אני מוכנה לדבר": מייגן מרקל בראיון ללא מחסומים עם אופרה ווינפרי (צילום: CBS)

הדריכות במלוכה ובבריטנה כולה גבוהה במיוחד. הערב (ראשון) ישודר הראיון הכי מדובר בתקופה האחרונה, השיחה בין אופרה ווינפרי והנסיך הארי ואשתו ההריונית מייגן מרקל. במהלך הראיון, שעלה להפקה 7 מיליון דולר ויושדר בישראל מחר, צפוי להיות אחד המשדרים הדרמטיים ביותר עבור ארמון המלוכה מאז הראיון עם הנסיכה דיאנה ב־1995, הוא ישודר ברשת CBS ויימשך שעתיים. בשבועות האחרונים פורסמו לא מעט פרומואים על נושאים שונים עליהם ידונו השניים והדוכסית מסאסקס הצהירה שזה מאוד "משחרר" לדבר ללא התערבות של דוברות הארמון, מה שמעלה את החשש אפילו יותר בקרב הממלכה על מה תגיד.

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

בעוד שיש נושאים שבני המלוכה כבר יודעים שעומדים לעלות, יש נושא אחד שהארמון מאוד מקווה שלא ידובר - הסכסוך המתמשך עם הגיסה, קייט מידלטון, רעייתו של הנסיך וויליאם. במשך שנים היו רחשים בנוגע ליריבות וקנאה מתמשכת בין השתיים אך מעולם לא הייתה שום התייחסות רשמית לנושא. על פי יודעי דבר יש סיכוי גדול שמרקל הולכת "להטיל פצצה" ולהתייחס לזה לראשונה, דבר שעשוי לגרום נזק עצום לממלכה.

 מצד שני, גורמים בהפקת הראיון של אופרה טוענים שמייגן לא אמרה שום דבר מלבד "מילים טובות" על הדוכס והדוכסית מקיימבריג' וכי לא יווצר שום קרע בין הארבעה - האחים הארי וויליאם ונשותיהם.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)

מייגן מרקל, קייט מידלטון (צילום:  Laurence Griffiths  Getty Images)
מייגן מרקל, קייט מידלטון (צילום: Laurence Griffiths Getty Images)