אחרי חודשים של היעלמות אנה זק חזרה לחייכם ובגדול. רגע לאחר שהצטלמה לקמפיין חדש לחברת אופנה לצד סטטיק ובן אל וסוף סוף נחשפה אל מול המצלמה, נראה שהכוכבת כבר כמעט שכחה שתקף אותה וירוס פתאומי שריתק אותה לכמה שבועות טובים ומשיקה אלבום חדש בהפתעה. אז, כשהכל קרה והמצב החדש "תפס אותה ביום בהיר אחד" , זק מספרת כי היא עברה תקופה בה כל חייה השתנו. " עברתי תקופה שלא התכוננתי אליה מראש, בהתחלה היה לי קשה להכיל, אבל עם הזמן למדתי שמה שלא הורג אותנו פשוט מכשל. את התקופה הכואבת הזו ניצלתי כדי לעבוד על האלבום שלי, להתחזק ולהחלים".

אנה זק לסקארה (צילום: שי תמיר)
אנה זק לסקארה (צילום: שי תמיר)

במהלך זמן החלמתה עבדה זק על אלבום חדש בשיתוף סמסונג, והיום (ראשון) שחררה חמישה שירים ראשונים. על האלבום עבדה במלוא המרץ בשנה האחרונה יחד עם היוצרים רובי פאייר ואלי חולי שליוו אותה צמוד צמוד גם בתקופה שחלתה , וכעת – כשהחלימה , והיא מוכנה ושלמה , הרגישה שזה הזמן הנכון לשחרר אותו ולחזור לפעילות מוזיקלית, ולקהל אליו התגעגעה. כזכור, שעוד לא ידעה איך תתאושש ממצבה ובעקבות המצב הבריאותי שלא אפשר לה להצטלם, להחשף, ולהמשיך ולתפקד כרגיל, השיקה זק דמות דיגיטלית בתלת מימד שמככבת בכל הקליפים באלבום.

"אין לי מילים להודות לכולם על החיבוק הגדול שקיבלתי, האהבה האין סופית והדאגה שלא ברורה מאליה - אני מתרגשת כל כך להשיק את האי פי החדש שלי , לפגוש את הקהל המדהים שלי מחדש וכמובן לחזור לבמות . מאחלת המון בריאות לכולם".

אנה זק (צילום: יח''צ)
אנה זק (צילום: יח''צ)

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)