העולם כולו והממלכה הבריטית בפרט סוערת לאחר הראיון החושפני של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל אצל אופרה וינפרי. למי שפספס כי ישן את שנת הלילה שלו, נעדכן כי במהלך הראיון סיפרה מייגן על הרגעים הקשים בבית המלוכה, ואמרה שהיא הייתה כל כך אומללה עד ששקלה התאבדות או פגיעה בעצמה. היא הדגישה כי חשבה לעשות זאת לאחר שביקשה עזרה אך לא קיבלה.

עוד הפתיעה וסיפרה מרקל כי בבית המלוכה היה חשש מפני צבע עור כהה של בנם ארצ'י לפני לידתו ובעקבות כך בבית המלוכה לא רצו להעניק לארצ'י את התואר נסיך. עוד סיפר הנסיך הארי כי הוא לא מתעלם מסבתו, המלכה אליזבת' מהכבוד שהוא רוחש לה, אך הביע את אכזבתו מאביו צ'רלס שנמנע מלהתקשר אליו. 

מייגן חשפה בראיון לאופרה: "לא רצו להעניק לארצ'י תואר נסיך מחשש שיוולד כהה" - לחצו כאן. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

מלבד הדברים הקשים שחשפו הארי ומרקל, הם גילו כי הם מצפים לבת, אחות קטנה לארצ'י שיחגוג בקרוב שנתיים. הנסיך הארי הוסיף ואמר: "שיהיה לך בן ואז בת - מה עוד אפשר לבקש?". עוד הוסיפו וגילו שהם לא מצפים להביא ילדים נוספים לעולם ושהם מסתפקים בשניים. ב-TMI לא אוהבים לסגור את הבסטה כל כך מהר כשמדובר בגנים כל כך טובים.

כזכור, לפני פחות מחודש חשפו השניים כי הם מצפים לבייבי נוסף כששיתפו בתמונה בה הם שכבו על הדשא בחצר ביתם, כשמרקל עם בטן קטנטנה של חודשי הריון ראשונים. ב-TMI כבר חושבים על שמות אפשריים לבת שתבוא בקרוב לעולם, אליזבת' אולי?

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)