שישה ימים חלפו מאז הביאו לעולם לוסי אהריש וצחי הלוי בן זכר, יורש עצר ראשון למגישה, ושני להלוי. לרגל יום האישה הבינלאומי שצויין אמש, בחרה אהריש לחשוף תמונות מהלידה ולשתף בסיבוך שחוותה. "רציתי שמישהו ירדים אותי ויעיר אותי שהכל נגמר" כתבה בפוסט מרגש. 

להבדיל מקורין גדעון שהעבירה ביקורת נוקבת על מחלקת היולדות בבית החולים איכילוב ועל החוויה הלא נעימה שלה בחדר בלי חלון, דבר שגרף ביקורות קשות נגד המגישה,  בחרה אהריש לשבח ולהלל את צוות מחלקת היולדות של בית החולים שהיה מסור, מקצועי ואנושי בטיפול בה. 

הורים טריים: צחי הלוי ולוסי אהריש הביאו לעולם את בנם הבכור - לחצו כאן

לוסי אהריש, צחי הלוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לוסי אהריש, צחי הלוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יום אישה שמח לכולן. רק שהשנה היום הזה קיבל משמעות קצת יותר עמוקה אצלי. ביום הזה אני מחזיקה ילד בפעם הראשונה בחיי. ילד שלי שאני עדיין מעכלת שהוא שלי. כל כך הרבה אנשים שלחו הודעות בימים האחרונים. בירכו והרעיפו מילים כל כך טובות חמות ומחבקות. לא חזרתי לאף אחד לצערי, כי עברתי סיבוך קטן אחרי הניתוח הקיסרי. סיבוך שנבע מניתוח קודם שהיה לי בעבר הרחוק. אני נשבעת לכם שברגע מסוים רציתי שמישהו ירדים אותי ויעיר אותי כשהכל נגמר. לתוך כל זה נוסף העניין שלא יכולתי להיות אמא לבן שלי כמו שרציתי וחשבתי, בטח בהתחלה. מישהו אמר מצפון הורי ולא קיבל" כתבה.

"אבל בתוך כל זה חשוב לי רגע לעצור להודיה גדולה. הרבה נאמר בשנה האחרונה על הצוותים הרפואיים. על עמידתם במלחמה בקורונה, על השעות הלא נורמליות שהם נאלצים לעבוד בהן. עבודה סביב השעון ולא תמיד בתמורה הראויה. אז השבוע קיבלתי שנייה הוכחה לכמה אנחנו לא באמת מבינים כמה האנשים האלה הם מלאכים בלבן, מהסניטרים לאחיות לרופאים לעובדים שמביאים לך את האוכל ואלו שמנקים את החדר. כולם פשוט ראויים לכל הערכה . באמת שלא חשבתי שאני אעבור חוויית לידה לא פשוטה. נכנסתי עם חיוך גדול והתרגשות עצומה לחדר הלידה. והצוות בחדר הלידה היה פשוט מדהים. החיוכים, הצחוקים, האנרגיות הטובות, ההרגשה שאת והתינוק שלך בידיים הכי בטוחות שיש, לא עזבה את החדר לשנייה".

לוסי אהריש, צחי הלוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לוסי אהריש, צחי הלוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)
צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)