זה לא חדש שלא רק בממלכה הבריטית מתנכלים למייגן מרקל, אלא גם במשפחתה המקורית, דם מדמה. אז איך אפשר בלי עוד קצת לכלולכים מצידם של אחיה למחצה לאחר הריאיון של השניים אצל אופרה וינפרי? הפעם זאת אחות למחצה של מרקל שהגיבה לראיון וטענה כי הדוכסית מסקסאס סובלת מהפרעת אישיות נרקיססטית, בעוד בן זוגה, הנסיך הארי הוא קורבן לתסמונת שטוקהולם.

"אני בהחלט רואה הפרעת אישיות נרקיסיסטית. אני לא מאבחנת אותה, היא צריכה לראות גורם מוסמך'', אמרה סמנתה מרקל לתכנית הרדיו האוסטרלית "Fifi, Fev and Nick" יום אחרי הראיון של מרקל והארי לוינפרי. עוד הוסיפה סמנתה: "אני מרחמת על הארי. היא הרחיקה אותו ממשפחתו, מכל חבריו, מהחיים שידע. הוא מזכיר לי את אחד מאותם קורבנות החטיפה שבסופו של דבר מתחיל להאמין שחייהם היו כל כך נוראיים והם מאוהבים בשובה שלהם".

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

מייגן מרקל שכבר חטפה ביקורת ממשפחתה בפומבי בעבר, טענה שהפעם האחרונה בה ראתה את אחותה סמתה הייתה לפני 18 או 19 שנים לפחות והתייחסה לעצמה כילדה יחידה. סמנתה הגיבה לדבריה ואמרה שיש תמונות שלהן יחד בטקס קבלת התואר שלה בשנת 2008, כך שאם עושים את החשבון, זה פחות ממה שמייגן הצהירה.

עוד הוסיפה מרקל בראיון לוינפרי כי לפני הכרותה עם הארי, לא הכירה את היסטוריית בית המלוכה, אלא שאחותה סמתנה טענה כי הצטלמה מספר פעמים מול ארמון בקינגהאם. "היא העריצה את דיאנה", אמרה אחותה של מייגן בהתייחסותה לאמו של הארי, הנסיכה דיאנה.

הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)
הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)

"למעשה, מייגן התאמצה מאוד ללמוד את דיאנה, לחקות את בגדיה, לחקות את שפת גופה וללבוש את הבושם של דיאנה בדייט הראשון שלהם! שלא תגיד שלא ידעה מי זה הארי", הוסיפה האחות למחצה. כזכור, מייגן גם האשימה בפומבי את אביה בבגידה בכך שמכר אותה לצהובונים והתאבלה בפני וינפרי: "איבדתי את אבי". סמתנה התייחסה גם לזה וסיפרה כי אביהן המשותף, תומס מרקל צפה בראיון וכי הוא "מאוד פגוע".

תומס מרקל בראיון לטלוויזיה הבריטית (צילום: צילום מסך טוויטר)
תומס מרקל בראיון לטלוויזיה הבריטית (צילום: צילום מסך טוויטר)