שמונה ימים חלפו מאז לוסי אהריש וצחי הלוי הגיעו לבית החולים איכילוב וקיבלו לעולם את בנם המשותף. אמש (רביעי) ערכו השניים בנוכחות המשפחה הקרובה שכללה את אביה של לוסי - מערוף אהריש, אביו של צחי, אמנון הלוי ובנו הבכור של הזמר, דין הלוי, אירוע ברית מצומצם ובו קבעו את שמו של יורש העצר - תכירו את אדם אהריש הלוי.

המגישה שחשפה לפני מספר ימים שעברה סיבוך בניתוח הקיסרי בעקבות ניתוח קודם שעברה באזור בעברה, שיתפה בתמונות מהאירוע וכתבה: "ויקרא שמו בישראל ובעולם: אדם אהריש הלוי. סבא אמנון, סבא מערוף, אבא צחי, והאחיך הגדול דין... הגברים המדהימים האלה כאן ביחד איתך לעשות לך את קבלת הפנים הכי מבורכת שיש... ברוך הבא לעולם ילד. הבאת איתך הרבה אור, אושר ואהבה עצומה ואתה אהוב שלי תודה על היצירה הכי מושלמת שעשיתי בחיי".

View this post on Instagram

A post shared by Lucy Aharish (@lucyaharish)

בחודש ספטמבר האחרון דיווחו מדורי הבידור בישראל כי אהריש והלוי מצפים לבייבי שיצטרף לשניים ויהפוך אותם למשפחה בת שלוש נפשות. כזכור, לפני כשלוש שנים השניים הרעידו את עולם הבידור בישראל עם חתונה מפתיעה, כשהצליחו לשמור על הזוגיות שלהם מתחת לראדר וחשפו את מערכת היחסים שלהם לראשונה לציבור כשהם תחת החופה. 

View this post on Instagram

A post shared by Tsahi Halevi (@tsahihalevi)