דייר "האח הגדול" בדימוס, אופיר לוי, שהפתיע את צופי התכנית עם הסודות שחשף ביציאתו מהבית כשבין היתר סיפר שהוא חולה בסרטן ונכנס לבית הסגור ביום שבו היה אמור להתחיל את הטיפולים וכי הוא לא סגור על נטייתו המינית ומעוניין לבדוק את הנושא, הצליח לייצר רעש נוסף.

כפי שקראתם ב-TMI, אופיר לקח צד בריב של רמי ורד ויהודה יצחקוב שכזכור יצא מהבית בעקבות איומים על הקומיקאי וקרא להוציא גם אותו מהבית. אופיר כתב בין היתר: "הוחלט להוציא את יהודה, צריך להוציא גם את רמי! הייתי בבית חודש שלם. במו עיניי ראיתי שהחתירה למגע לא הייתה חד צדדית". 

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

אלא שגם לרמי ורד יש שומרים ותומכים בחוץ, ביניהם גם הדיירת בדימוס לינור סביניק, חברתו הקרובה של ורד שלא יכלה לשתוק לדבריו של אופיר והגיבה בחריפות, וכך כתבה: "אני תוהה למה אנשים שלא היו בסיטואציה בוחרים להביע דעה. כמו כל דייר בבית האח הגדול ובמיוחד בבית האח הגדול, נוכחנו לדעת שהמון דברים קורים שלצערנו לא יכולים להגיע למסך! אז על סמך מה? להגיד אמרתי? לנסות לרכב על גל הפרסום של שני המתמודדים? גם הקהל בבית, גם ההפקה ובמיוחד דיירי בית האח הגדול יודעים כמה רמי יקר לי ומה וכמה הוא בשבילי! ולמרות אני מחכה לשמוע את שני הצדדים. אז חאלס עם ההצהרות הבומבסטיות והניסיון המביך לייצר עוד אייטם על חשבון גב של שני דיירים שעברו דרך וחוויה לא פשוטה".

לינור סביניק מגיבה לאופיר לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לינור סביניק מגיבה לאופיר לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)